Reacties

Bol schreef op 20.01.2022 om 11:26 uur

Hallo @Bvdweerd,

...Wat is er veranderd in versie 116....

Dit zijn de veranderingen in deze VDL versie 21.0.1.116:

  • Geheugenbeheer geoptimaliseerd voor low-end grafische kaarten  
  • Opgelost: Fout in de uitvoer "3D-Stereo" met "CPU" verwerkingsmodus geselecteerd.
  • Opgelost: Fout in het "Velocity" effect. Het is nu mogelijk een snelheidsfactor groter dan 4,0X te kiezen (alleen instelbaar via het invoerveld).
  • Opgelost: Fout bij het tonen van de preview van grote afbeeldingen via de bestandsverkenner
  • Opgelost: Foutmelding "default.tpl missing" en foutief opslaan van brandinstellingen#
  • Opgelost: Fout bij importeren van MXV-bestanden
  • Opgelost: hardwareversnelling uitschakelen na gebruik van de "Soundtrack Maker"-assistent

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.01.2022, 11:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 20.01.2022 om 11:48 uur

@Bvdweerd

Beste Bvdweerd,

Mijn eerder gegeven antwoord verwijderd,

voor in de toekomst,

hier een voorbeeld hoe U zelf kunt zien wat de verbeteringen, vernieuwingen in de Patch zijn

dit is een voorbeeld

op wat blauw is geactiveerd klikken voordat U gaat updaten om te installeren, anders is het niet terug te vinden.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 20.01.2022 om 12:58 uur

Hallo @Bvdweerd,

Ik vind het spijtig om te zien, dat een moderator / forumlid weer eens zijn antwoord verwijderd hebt. Op deze manier wordt dit forum min of meer ongeloofwaardig. Maar goed u hebt antwoorden op uw vragen.

Met vriendelijk groet,

Rob (moderator)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 20.01.2022 om 13:18 uur

@Bvdweerd

Beste Bvdweerd.

Als moderator heb ik eerder gegeven antwoord aan U verwijderd, daar het niet het juiste antwoord is/was, dit netjes gemeld bij een nieuw gemaakte antwoord , ook had ik mijn eerder gegeven antwoord gedeeltelijk kunnen verwijderen en een verbeterd antwoord daar kunnen plaatsen.

Het vervreemd mij dat een moderator/forum lid daar problemen mee heeft.

Hopend dat gegeven reacties Uw vraag heeft beantwoord.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael ( eerste Forum moderator sinds 2008)

 

Bol schreef op 20.01.2022 om 13:27 uur

Hallo @Bvdweerd,

Ik blijf geheel achter mijn antwoord staan. Ik verwijder zelf nooit een antwoord, ondanks dat ik het aan het verkeerde end heb. Als moderator sluit ik hierbij deze discussie.

Met vriendelijke groet, Rob (moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 21.01.2022 om 13:04 uur

Nooit geweten dat je kan klikken op de nieuwe update om de veranderingen te kunnnen zien.

mi-bo schreef op 21.01.2022 om 13:14 uur

@Bvdweerd

Beste BvdWeerd.

Dank voor uw feedback.

Dit is al een aantal jaren zo. .

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 21.01.2022 om 16:52 uur

Hallo @Bvdweerd,

De Magix Redactie maakt de laatste tijd via *Featured" te kennen, dat er bv. een patch is uitgekomen of dat er iets bijzonders aan de hand is.

Zo ook nu. Zie: Patches voor Video deluxe, Video Pro X en Photostory Deluxe 19.01.2022 Hierin staat beschreven, wat zoals de verandering zijn in de zojuist uitgekomen patch.

Als u Video Deluxe opstart en er is een patch uitgekomen, dan krijgt u hier altijd een melding van. U kunt dan als u op de nieuwste versie klikt, zien wat de verandering zijn voor uw Magix Programma. Zelf kopieer ik deze tekst en plak deze dan in het kladblok en bewaar deze op mijn PC, zodat ik dit nog eens op mijn gemak terug kan lezen.

Om even terug te komen op uw vraagstelling, heb / had u nog wat aan mijn gegeven antwoord?

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 22.01.2022 om 10:11 uur

Zeker Ik ben u zeer erkentelijk.

Ik heb nog een probleem maar ik weet niet of ik die hier kan stellen of dat ik een andere weg moiet zoeken. Het gaat over de plaats waar de bestanden staan van de effecten.

Ik had n.l VDL 2022 opnieuw geinstalleerd maar nu werken een aantal effecten niet meer. ik krijg de foutmelding dat ze neit gevonden zijn.

Bol schreef op 22.01.2022 om 10:46 uur

Hallo @Bvdweerd,

Als u een andere vraag hebt, die niet aansluit op uw eerdere topic, dan kunt u beter een nieuwe topic aanmaken. Zo houden wij dit forum schoon en overzichtelijk. Maar omdat u een vraag stelt in uw eigen topic, zal ik proberen het Effecten probleem op te lossen.

Eerst een vraag, welk effecten worden niet gevonden. Als de betrekking heb op plug-ins effecten, klik dan eens op Scannen... Ga voor naar: Effecten / Extra effecten / scannen

Met vriendelijk groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.01.2022, 10:58, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 22.01.2022 om 13:02 uur

Het zijn de standaard files : Program Files\Magix\Pro X\13\ImageprocessingPlugins\OFX\Mask Generator. En zo zijn er meer

Bol schreef op 22.01.2022 om 15:02 uur

Hallo @Bvdweerd,

Ik kan uw probleem niet reproduceren.

Hebt u al eens de programma-instelling teruggezet op de standaardwaarde? Zo niet ga dan naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen.......

Als het probleem nog niet is opgelost, verwijder dan eens het video_pro_x.ini bestand. Als u deze verwijdert, dan worden de programma-instellingen ook op de standaardwaarden gezet; incl. eventuele PC configuratiefouten. Bij het opstarten wordt video_pro_x.ini automatisch weer aangemaakt

Succes, Rob

Diverse keren aangepast i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 22.01.2022, 15:10, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-