update naar 64 bit - opent geen projecten meer

JMusic schreef op 16.08.2021 om 20:58 uur

Wie kan me advies geven? Ik heb de Plus Edition versie 28.0.3.51 van Magix music maker (32 bit versie). Hierin staat een patch naar nieuwe upgrade 64 bit versie. Ik heb deze gedownload en deze staat inmiddels op laptop naast de 32 bit versie. Nu wil ik een project in openen in de 64bit versie maar dan verschijnt er een melding dat ik een Premium functie wil gebruiken en wordt naar de store verwezen. Negeer ik dit dat komt ie met een foutmelding en opent mijn project niet. Maar dit is vreemd toch? Ik kan in de 32 bit 32 sporen gebruiken en al mijn projecten openen. En tevens opent de 64 bit ook geen projecten die minder dan 8 sporen hebben. Word ik gedwongen in de 64 bit een Premium versie te kopen terwijl ik de Plus edition gekocht heb? Wat ook vreemd is dat ik gewoon met het aanmaken van een nieuw project in de 64 bit versie 32 sporen heb. Ik heb laatst een nieuw project gemaakt in de 64 bit versie en toen liep deze vast en daarna kon ik het hele project niet meer openen. En telkens verscheen weer die melding dat ik premium functies wilde gebruiken. Ik begrijp hier niks van. Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt. Ik heb wat foto's eventueel. Ik heb een 64-bits besturingssysteem, x64-processor, Intel(R) Core(TM) i7-9750H CPU @ 2.60GHz   2.59 GHz, 16,0 GB RAM.

Reacties

SP. schreef op 16.08.2021 om 21:17 uur

@JMusic Controleer of u al uw "plus"-functies opnieuw hebt gedownload van de online winkel. Als dit het geval is, kan het helpen als u de programma-instellingen opent en op de knop klikt om de winkel op te schonen. Dit zal de oude cache verwijderen die problemen kan veroorzaken met features die niet correct geactiveerd zijn.

Please check if you have redownloaded all your "plus" features from the online store. If this is the case it can help if you open the program settings and click on the button to clean up the store. This will delete the old cache which can cause problems with features that are not activated correctly.

JMusic schreef op 16.08.2021 om 21:59 uur

Hoi Sp, Bedankt! Het werkt. Super!! Fijne avond.

Thank you so much!! It works again!