Reacties

mi-bo schreef op 12.11.2019 om 16:26 uur

@I-Durinck

Beste I-Durinck.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum,

om een goed antwoord te geven MAGIX Music Studio 2015 geïnstalleerd.

ook geprobeert een update te doen

net zoals U deze melding, het programma opgestart en dan naar hulp gegaan,

dan laatste optie "oorspronkelijke programma- instellingen terughalen."

En alles werkt weer.

Sc6

Met vriendelijke groet.

Michael

Bol schreef op 12.11.2019 om 16:29 uur

Beste @I-Durinck,

U schrijft: "Ik kreeg een update binnen voor Magix Music studio 2015, maar kan die niet installeren, want de updatemap is beschadigd of onleesbaar" . Ik weet niet waar en hoe u deze update aangeboden heb gekregen, maar volgens wordt voor Magix Music studio 2015 geen updates meer uitgebracht. Ik heb zo'n vermoeden, dat u een aanbieding hebt gekregen voor het upgraden naar Magix Music studio 2020. zie: https://www.magix.com/nl/muziek/samplitude/samplitude-music-studio/

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 12.11.2019, 16:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

I-Durinck schreef op 12.11.2019 om 16:52 uur

Dank jullie voor de reactie. Het programma terug instellen naar oorspronkelijke instellingen heb ik al geprobeerd en wel voor ik het programma opnieuw heb geïnstalleerd. Een upgrade naar Music studio 2020 heb ik inderdaad gehad, maar dat programma is in het Engels en ik wil een Nederlandse versie. Technisch Engels is niet mijn ding.

Groet Irena.

 

Bol schreef op 12.11.2019 om 17:57 uur

Hallo Irena,

Magix Music Studio 2020 wordt alleen nog maar uitgebracht in het Duits en Engels. U kun Magix Studo 2015 altijd her-installeren tot en met de laatst uitgebrachte update / Patch.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 12.11.2019 om 18:34 uur

@I-Durinck

Beste Irena.

Nadat het programma opnieuw is geinstalleerd,niet via hulp online actualiseren doen.(geen update want die is er niet).

Dan werkt het weer zoals het was.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 13.11.2019 om 13:24 uur

Hallo Irena,

Uw probleem heb ik kunnen reproduceren door Magix Music Studio 2015 op een van mijn PC te installeren.

Ik het volgende gedaan:

  1. Magix Music Studio 2015 geïnstalleerd met de downloadversie
  2. daarna heb ik de Gratis add-on pakketten geïnstalleerd.
  3. wederom opnieuw opgestart en een nieuw project aan laten maken
  4. daarna Autoupdate uitgevoerd.
  5. dan krijg ik ook een foutmelding
  6. klik ik op OK, dan wordt het dan wordt Magix Music Studio 2015 opgestart en zie ik de rechteronder hoek onderstaande afbeelding verschijnen.
  7. klik hierop dan krijg wederom de foutmelding
  8. de oplossing is om niet op Nieuwe Versie van Magix Music studio te klikken. Dit verdwijnt vanzelf. Het programma werkt als vanouds.

Succes,

Rob

PS. Hebt u al eens de gratis Music Maker gedownload en geinstalleerd? Zo niet ga dan naar: https://www.magix.com/nl/muziek/music-maker/?_oB=music-maker en download de gratis versie. U hoeft Magix Music Studio 2015 niet te verwijderen. U kunt dan gebruik blijven maken van zowel Music Maker (free) als Magix Music Studio 2015. Let op!! U kunt deze niet allebei te gelijk opstarten.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 13.11.2019 om 13:59 uur

Hallo Irena,

Een aanvulling op Music Maker (Free). U kunt uw eerder aangeschafte Magix Music Maker pakketten activeren in Magix Music Maker (Free)

  1. start Music Maker op en klik op Magix-account en vul hier het serienummer in en klik op activeren
  2. Ga naar hulp / uw activeringen
  3. Hier kunt u zien welke oude pakketten u geactiveerd hebt.

Zijn er nog vragen laat het ons weten.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

I-Durinck schreef op 13.11.2019 om 15:48 uur

Dank jullie voor de reactie. Wat jullie voorstellen heb ik allemaal al gedaan. Het feit dat er geen updates meer zijn voor Magix Music Studio 2015, heeft het ook geen zin er verder mee bezig te zijn. Het programma werkt nog prima. Ik klik de melding van updates gewoon elke keer weg. Ik heb ook een geregistreerde versie van Music Maker 2015, dus dat is ook geen optie en die werkt ook prima. Maar vindt het heel erg jammer dat de nieuwere versies alleen maar te koop zijn in de talen Engels en Duits. Niet dat ik die talen niet spreek, maar zoals ik al zei technisch Engels en zeker technisch Duits is toch een ander verhaal. Ik vind dat Magix hier een steek laat vallen voor hun trouwe Nederlandse gebruikers. De programma's die ik gebruik zijn prachtige programma's met een duidelijke Nederlandse handleiding. Maar als er geen updates meer komen, zullen die vanzelf problemen gaan geven denk ik. Jammer !! Bedankt nogmaals, groeten, Irena.