Reacties

Bol schreef op 07.01.2022 om 14:15 uur

@johanmrebel

Hallo Johan,

Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar staat wel geheel los van Magix Support.

Via het forum is al meerdere keren geprobeerd u te helpen. Helaas, hebben de gegeven antwoorden voor u niet het gewenste resultaat opgeleverd, daarom adviseer ik om contact op te nemen met Magix Support en daar uw probleem voor te leggen.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 23.01.2022 om 12:47 uur

@johanmrebel

Beste Johan,

nergens van U een reactie gezien of Uw probleem is opgelost .

Misschien heeft U iets aan deze link, met gegeven antwoorden en reacties

https://www.magix.info/de/forum-suche/?query=VCRUNTIME140.dll

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

johanmrebel schreef op 23.01.2022 om 13:35 uur

Magix heeft bericht gestuurd dat er een fout in zit ,en dat ze het op willen lossen en geduld .

johanmrebel schreef op 23.01.2022 om 13:36 uur

Groet, Johan Rebel

mi-bo schreef op 23.01.2022 om 14:02 uur

@johanmrebel

Beste Johan.

 

Dank voor uw feedback.

Er is vorige week een download Patch uitgekomen, heeft U die ook al geïnstalleerd.

https://www.magix.info/nl/forum/patches-voor-video-deluxe-video-pro-x-en-photostory-deluxe-19-01-2022--1292282/

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m toevoegen van link

johanmrebel schreef op 23.01.2022 om 16:36 uur

Michael. Nee, niet ontvangen.

mi-bo schreef op 23.01.2022 om 16:57 uur

@johanmrebel

Beste Johan.

Als de update service nog niet is verlopen , start MFS2022 op ,ga naar help, online actualiseren, dan de patch groot 82 Mb downloaden en uitpakken en installeren.

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

johanmrebel schreef op 23.01.2022 om 17:59 uur

Ik ga dat morgen doen dank je wel .

Groet, Johan

johanmrebel schreef op 24.01.2022 om 12:10 uur

mi-bo goede middag,

ik kom mfs 2022 niet in, dit staat ervoor fout in module KERNELBASE.dll

groet,

johan

Bol schreef op 24.01.2022 om 13:26 uur

@johanmrebel

Hallo Johan,

Ik heb u al vanaf het begin gevolgd met al uw vragen en problemen. Daarom mijn welgemeende advies, zoek iemand bij u in uw omgeving, die u kan helpen met oplossen van al uw problemen.

Persoonlijk, zou ik om te beginnen de PC van gehele schone Windows 10 voorzien en daarna de programma's er gefaseerd opzetten.

Succes met zoeken naar voor u de juiste oplossingen.

Met vriendelijke groet, Rob (Moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

johanmrebel schreef op 24.01.2022 om 15:39 uur

Dank je wel .kan ik geen nieuwe update krijgen mps b.v. Mps 2020 heb er wel voor betaald.

groet,

johan rebel

Bol schreef op 24.01.2022 om 16:20 uur

@johanmrebel

Hallo Johan,

Als moderators en forumleden kunnen wij u geen nieuwe updates geven, omdat op dit forum forumleden elkander proberen te helpen. Dit forum staat geheel los van Magix Support en Magix Verkoop.

U hebt Photostory 2020 waarschijnlijk in 2019 aangeschaft. U hebt dan recht op 1 jaar ondersteuning. Incl. Updates en eventueel een upgrade. Lees dit een goed door.

Zie ook: https://www.magix.com/nl/support/updateservice/

Nogmaals wij van het forum kunnen helaas niets voor u doen.

Met vriendelijke groet,

Rob (moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 24.01.2022, 16:25, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

johanmrebel schreef op 24.01.2022 om 21:34 uur

Rob,

maar ik heb ook 2022 betaald ,ook een update ,dus 2 keet 40,00 euro .

groet, Johan

Bol schreef op 24.01.2022 om 22:08 uur

@johanmrebel

Hallo Johan,

Als u Photostory 2020 de updateservice datum verlengt hebt voor 365 dagen, dan krijgt u hiervoor een gehele nieuwe Photostory 2022. U kunt Photostory 2020 dan niet meer installeren, want deze is / wordt overschreven is dan door Photostory 2022. Als u Photostory 2020 toch wilt installeren, dan moet u Photostory 2022 deinstalleren.

Het klopt, u 2x € 40,00 betaald hebt.

  • 1x voor Photostory 2020
  • 1x voor de verlenging van de updateservice (365dagen) hier voor hebt u ook de laatste versie van Photostory 2022 gekregen.

Hierbij verwijs ik u nogmaals naar al mijn eerder gegeven antwoorden.

Of u installeer Photostory 2020 zonder de verkregen updates of u installeer Photostory 2022 en als de updateservice datum nog niet is verlopen dan kunt u deze updaten naar de laatst uitgebrachte update; versie 21.0.1.101

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-