Update 64 bit mmm 2019, na over schrijven

ronald-geertsema schreef op 31.12.2020 om 16:08 uur

Goedemiddag,

Ik wilde even met mijn muziek verder, toen kwam er een vraag over omzetting naar MM 64 bit. Ik heb MM2019 premium edition.

Dit heb ik gedaan, omdat ik dacht dat het een update was.

Nu is er een probleem opgetreden. Ik had het volle pakket met alles er op en eraan.

Cd hoesjes maken, meerdere sporen alles.

Nu wil ik na de update mijn nummers die ik heb gemaakt openen, nou dat doet ie dus niet, hij geeft aan dat ik maar 8 sporen heb en dat ik sporen bij moet kopen.

 

Ik raak daar een beetje gefrustreerd van. Nooit heb ik een probleem gehad, jullie geven me de indruk dat het een update betreft, die waarschijnlijk online tot mij komt.

Dit heb ik gedaan en ik kan niets meer. Geen nummers afmaken, omdat ik sporen moet kopen die ik allang heb, anders had ik die nummers nooit met 12 of meer sporen kunnen maken.

Hoezo moet ik bij kopen, wie weet wat ik nog meer mis na deze update.

Of moet ik deze versie eraf halen en de versie van mijn CD er weer opnieuw opzetten, heb ik dan wel weer alles.

Ook met de updates en alle dingen die er bij horen uit de store, sporen, cd hoesjes maken enz.

Ik vind het erg jammer en hoop echt dat jullie een oplossing hiervoor hebben. 

Graag hoor ik van jullie.

 

Vriendelijke groeten,

 

Ronald Geertsema

Reacties

mi-bo schreef op 31.12.2020 om 16:59 uur

@ronald-geertsema

beste Ronald.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Een verhaal om niet blij van te worden, dit vorige week al op het Forum gezet

https://www.magix.info/nl/forum/waarschuwing-kerstweek-een-patch-voor-mmm-32-bits--1262311/

ga naar

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

mijn producten

en vanhier uit kunt U versie 2019 weer installeren.

Of vanaf de DVD zoals U zelf al voor stelde, helaas kan ik U niet vertellen wat het resultaat is als versie 2019 met serie nummer weer wordt geinstalleerd.

Een rustige jaarwisseling en veel gezondheid voor 2021

SC6

M.vr.gr

Michael