Update 5.7.32.75 wil niet installeren

john-f14 schreef op 06.06.2020 om 20:52 uur

Als ik Pro X opstart krijg ik de melding dat er een Update 5.7.32.75 is. Dit is de verlengings update tot 2021. Deze heb ik al 10/15 keer geprobeerd te installeren. Helaas zonder succes. Ik druk dan op OK met daarna de vraag of dat mag en dan blijft het stil.

Wie weet wat hoe ik deze update geïnstalleerd krijg?

Ik heb de hoop dat daarmee mijn audioprobleem is opgelost, want dat krakende probleem heeft MAGIX support kunnen reproduceren. Dat is naar de developers gestuurd en het ticket is gesloten.

Mvg,John

Reacties

Bol schreef op 06.06.2020 om 21:54 uur

Hallo John,

Allereerst de update 5.7.32.75 meldingen, dat zie ik ook regelmatig. Ik heb het in het verleden al eens gemeld bij Magix Duitsland, maar helaas nog geen goed antwoord hier op gekregen. Zelf negeer ik het gewoon en na verloop van tijd krijg ik deze meldingen niet meer. Dit staat geheel los van online actualiseren.

Volgens mij kunt u gewoon via Hulp / online actualiseren een updateversie uitvoeren, mits de updategarantie niet is verlopen. Mijn laatste updateversie is: 17.0.3.68.

Ik heb met uw filmfragment zojuist een test gedaan ten aanzien van het krakende probleem. Volgens mij is uw probleem in de laatste updateversie niet verholpen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.06.2020, 21:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 06.06.2020 om 22:06 uur

@john-f14

Beste John

U bedoelt deze melding, dit kunt U het beste als installeren aanklikken,

"Wilt U toestaan dat deze app wijzigingen aan uw apparaat aanbrengt?

Update Service 5.7.32.75

Omschrijving is : Geverifieerde uitgever: MAGIX Software GmbH

Afkomstig van : Harde schijf op deze computer "

klik hier ja aan dit heeft niets met een update te maken, maar is controle die door MAGIX om de paar weken wordt uitgevoerd .

de laatste download update is versie

Het krakende geluid kan ik niet reproduceren

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator ).

Wijziging aangebracht i.v.m uitleg Update Service

Bol schreef op 06.06.2020 om 22:55 uur

Hallo John,

Ik heb nog even uw vorige topic doorgelezen en zag dat uw probleem reeds in Pro X versie 17.0.3.68 aanwezig was. Zie: https://www.magix.info/nl/forum/audio-gekraak-bij-audio-dissolve-in-magix-prox--1243890/#ca1538924

Conclusie: er is nog geen nieuwe update uitgebracht.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.06.2020, 22:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

john-f14 schreef op 07.06.2020 om 18:59 uur

Hoi Rob,

Ik heb de betrouwbaarheidstest ook even gedaan. Die kende ik nog niet en geeft veel informatie. Dank daarvoor. De 5.7.32.75 zal ik af en toe een poging geven. En idd mijn krakende audio is nog steeds een issue. Dit was er idd al met de recentste update 17.0.3.68. Er is geen update meer geweest en verwacht dat dit hierin wordt opgelost. MAGIX heeft mijn ticket gesloten zonder oplossing of verdere mededeling nog. Ik draag keurig mijn geld aan MAGIX af, maar kan al heel lang geen fatsoenlijke film in elkaar zetten. Ik ben aan het kijken of Davinci Resolve wat voor me is. Dat programma vergt iets meer studie is niet simpel als PRO X, maar ik ben er een beetje klaar mee.

Mvg,

John

Bol schreef op 08.06.2020 om 11:48 uur

Hallo John,

Zelf gebruik ik de betrouwbaarheidstest al jaren. Het geeft inderdaad heel veel informatie.

Wat betreft de aangeboden updateservice 5.7.32.75, daar zal ik mij niet al te druk om maken. Volgens mij wordt er via deze updateservice versie X gekeken of uw Magix Programma's nog wel legaal zijn. Niets meer en niets minder.

Als Magix gebruiker ben ik het helemaal met u eens, dat Magix Duitsland uw ticket nooit had mogen afsluiten zonder u hiervan op de hoogte stellen. Op zijn minst hadden zij u de rede van afsluiting kunnen melden. Daarom mij advies, maak nog eens een ticket aan met de vraag waarom ze uw vorige ticket hebben afgesloten? Magix Support hebt uw probleem zelf kunnen reproduceren en hebben uw probleem doorgestuurd naar de ontwikkelingsafdeling (programmeurs).

Het staat u natuurlijk vrij om naar een ander filmprogramma over te stappen. Maar ook daar zullen ook weer andere foutjes zitten. Geen enkel computerprogramma is feilloos en zonder fouten.

Wat betreft het krakende audio, dat bij u nog steeds nog een groot issue is, daar zijn wij samen opzoek naar een werkbare oplossing. Om te beginnen, heb ik u reeds geadviseerd om het MainConcept te installeren en deze op actief te zetten, hierdoor is het krakende audio niet meer hoorbaar, ook niet nadat u het als Mpeg-4 bestand hebt geëxporteerd.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

john-f14 schreef op 08.06.2020 om 12:07 uur

Hoi Rob,

Deze test heb ik gedaan, maar dan is er geen 4K template meer en mijn exports blijven 0 Kb/s. Ik heb ook net ProX 12 geinstalleerd, maar daarin is het helaas niet opgelost. De uitdaging is nu een 4K export te maken met de volle 80.000 Kb/s en met de mainconcept audio decoder. Zou dat lukken met de files die ik heb gestuurd?

Mvg,John

Bol schreef op 08.06.2020 om 12:22 uur

Hi John,

Ik heb u gisteravond laat nog twee Wetransfers doorgemaild met betrekking 4K gemaakt in Pro X 11. Laat mij weten wat u hiervan vindt.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

john-f14 schreef op 08.06.2020 om 12:27 uur

Hoi Rob,

Ja die zijn zonder kraak, maar op een hele lage bandbreedte. Mij lukt dat niet. Exports blijven 0Kb/s. Ik heb daar ook al op geantwoord. Ik heb zojuist een nieuw ticket gemaakt richting Support.

Mvg,
John

mi-bo schreef op 08.06.2020 om 14:19 uur

@john-f14

Beste John,

Na dat U een update heeft gedaan naar MAGIX video Pro X 12 , heeft U ook opnieuw via hulp "extra inhoud installeren" gedaan,

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

john-f14 schreef op 08.06.2020 om 19:17 uur

Hoi Rob, Ik wil je bedanken voor de hulp die je geboden hebt. Jouw inzet, tijd en kennis hebben ervoor gezorgd dat ik een project zonder geknetter kan exporteren. Totdat Magix dit oplost zal ik jouw bugfix truc gebruiken.

Geweldig bedankt, John

Bol schreef op 08.06.2020 om 19:41 uur

Met plezier gedaan, John 👍👍👍

PC -1-

PC -2-