Uitbroberen Pro X 14 naast bestaand eigendom Pro X12

Xinga schreef op 25.08.2022 om 14:36 uur

Beste Forum,

Ik heb door slechte ervaring van X12 naar X13 (verlies materiaal) de vraag of de nieuwe X14 tijdelijk naast of als proefversie geinstalleerd kan worden ? Wanneer gaat de upgrade datum na 12 mnd in? na aankoop of na registratie?

dank voor de op Magix site niet te vinden info

Reacties

mi-bo schreef op 25.08.2022 om 14:47 uur

@Xinga

 

Trial(probeer versie ) staat helemaal los van alles,

Tijd van registeren is de begin datum, maar moet wel binnen 90 dagen(na datum aankoop upgrade), dit ivm extra programma's die bij de upgrade geleverd worden

Sc6

Michael

Bol schreef op 25.08.2022 om 14:52 uur

@Xinga

Hallo Xinga,

Voor zover ik het kan beoordelen, kunt u Pro X14 (30 dagen proefversie) naast Pro X13 installeren. Als u Pro X13 upgrade naar Pro X14 en u hebt betaald, dan gaat uw registratiedatum gelijk in. U kunt dit zien / zelf controleren bij Mijn Account / Mijn Producten

Vanaf VDL 2023 en Pro X14 hebt Magix Duitland de updateservice datum verlaten. Wanneer u VDL 2023 of Pro X14 aankoopt, dan is deze weer net als vroeger Life-Time.

zie: https://www.magix.com/nl/video/video-pro-x/kopen/#c1604256

Succes,

Rob (forum moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 25.08.2022, 15:02, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 25.08.2022 om 15:05 uur

@Xinga

Ten eerste als Uw configuratie goed is dan, dan is MVPX14 zeer stabiel.

Stuur een mail naar shop@magix.net en vraag hun wanneer Uw aankoop ingaat bij betaling of bij registratie van nieuw aankoop(upgrade), zij kunnen U het beste antwoord geven op Uw vraag

Sc6

Michael

Bol schreef op 25.08.2022 om 15:12 uur

@Xinga

Hallo Xinga,

Voor zover ik het hiervandaan kan beoordelen is de updategarantie nog maar op de volgende programma's van toepassing.

Zie: https://www.magix.com/nl/support/updateservice/

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PS: ik heb e.a. voorgelegd aan mijn contactpersonen bij Magix Duitsland. Zodra ik een antwoord terugkrijg, zal ik dit hier vermelden.

Laatst gewijzigd door Bol op 25.08.2022, 15:27, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 25.08.2022 om 15:33 uur

@Xinga

Hallo Xinga,

Als u Pro X14 aankoopt, dan ziet u gelijk dat ProX14 onmiddellijk geactiveerd wordt na controle van uw reeds geregistreerde programmaversie en nadat betaald is.

Succes,

Rob (forum moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen en wijzigingen

Laatst gewijzigd door Bol op 25.08.2022, 15:40, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 25.08.2022 om 16:01 uur

@Xinga

Hallo Xinga,

Ik heb zojuist geprobeerd om mijn Pro X12 | 13 te herinstalleren, maar kreeg toen de melding, dat Pro X14 wordt vervangen. Dus voorzichtigheid is geboden.

U zou e.a. zelf kunnen uitproberen. U kunt altijd nog op annuleren klikken.

Ik hoop, dat u zo voldoende informatie hebt gekregen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 25.08.2022, 16:09, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-