uitbreidingspakket voor audiofunctie downloaden

freddy.maveau schreef op 12.10.2015 om 16:58 uur

heb zoaps video deluxe 2016 premium aangekocht en geinstalleerd maar als ik een video ( die ik zelf gefilmd hebt met een sony camera ) wil afspelen via mijn nieuw programma heb ik geen geluid en krijg ik volgende melding :

als ik op downloaden klik krijg ik volgende melding :

 

wie kan mij helpen

alvast bedankt  

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 16.10.2015 om 17:12 uur

Zie het antwoord op: http://www.magix.info/nl/uitbreidingspakket-voor-audiofunctie-downloaden.knowledge.1145608.html

joma4950 schreef op 23.03.2021 om 11:42 uur

Ik krijg deze melding bij elke scene. ga het downloaden maar komt bij elke scene weer opnieuw. Als ik op negeren druk werkt alles normaal geen verschil. Bij opnieuw opstarten van Magix krijg ik steeds weer de zelfde melding. Het is erg irritant dat het steeds terug komt. Geen idee waarom .Iemand misschien een oplossing ?

Bol schreef op 23.03.2021 om 14:08 uur

@joma4950

Hallo Joma,

Uw probleem komt mij zeer bekend voor. Waarschijnlijk hebt u VDL 2016 weer geheel opnieuw geïnstalleerd. Als dat zo is, dan is uw probleem ontstaan, doordat Magix Duitsland het volgende heeft veranderd tijdens de laatst updates eind oktober 2020:

  • Verwijderd: "Uitgebreid audiopakket"
  • Verwijdert AC-3 import/export op Windows 7 en 5.1 Surround export op Windows 8/10)
  • Verwijderd: Importeren/exporteren van bestanden via "MAGIX Intermediate codec"

Als u wel audio hebt, maar u hebt alleen last van de terugkerende vraag om het uitbreidingspakket te downloaden, dan is dit op te lossen.

U mist waarschijnlijk de volgende twee DLL bestandjes.

  • mx_dec_dd_audio_sse_x64.dll
  • mx_enc_dd_audio_x64.dll

Heb u VDL 2016 nog op een andere PC staan, zo ja, kopieer deze twee bestand naar u nieuw installatie

Zo niet, stuur mij een persoonlijk berichtje, dan los ik het voor u op.

Groet, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. taalcorrecties

Laatst gewijzigd door Bol op 23.03.2021, 15:15, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 23.03.2021 om 14:42 uur

@joma4950

Beste Joma.

Mijn antwoord aan U verwijderd,daar om 14.08 uur iemand U antwoord gaf als U er niet uitkomt stuur mij een Persoonlijk Berichtje.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bise schreef op 23.03.2021 om 16:51 uur

Beste mi-bo,

Ik zou graag dat antwoord van u willen lezen en wel hierom. Mijn oude laptop wordt straks voorzien van Vdl 2016.En wellicht kom ik dan dezelfde missers tegen! Als het antwoord van Bol niet werkt kan het advies van u misschien helpen. Ik wil deze laptop gebruiken voor RUV op locatie.

Mvg.

Cees

mi-bo schreef op 23.03.2021 om 17:05 uur

@Bise

Beste Bise.

Wacht de reactie van Joma af op het Forum, dan kunt U daar ook gebruik van maken.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 23.03.2021 om 17:36 uur

​​​​​​@Bise

Hallo Cees,

Eigenlijk wilde ik niet reageren. Natuurlijk mag u mij ook een persoonlijk bericht sturen, zodat u op voorhand alvast weet wat eventueel de oplossing kan zijn. U kunt het dan toepassen als u VDL 2016 op uw oude laptop gaat installeren. Ik zie wel of u van mijn aanbod gebruik maakt.

Groet, Rob (moderator)

Ps. Op deze manier heb ik verschillende forumleden al weer opweg geholpen.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bise schreef op 23.03.2021 om 17:48 uur

Beste Bol,

Dank voor uw aanbod, maar ik wilde het antwoord van mi-bo lezen, ergo twee weten meer dan een. Maar ik krijg een beetje raar gevoel in deze. Dus ik wacht toch nog op mi-bo z,n antwoord want joma kan wellicht helemaal niet reageren.

Mvg,

Cees

Bol schreef op 23.03.2021 om 18:08 uur

@Bise

Hallo Cees,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Mijn aanbod blijft bestaan.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 24.03.2021 om 19:39 uur

@joma4950

Hallo Joma,

Bedankt👍 voor het vertrouwen, dat u in mij stelde. U hebt mij, via een mailtje laten weten, dat uw probleem eindelijk is opgelost, met de twee DLL bestanden, die ik u heb doorgemaild. U hoefde deze alleen maar in de juiste map te kopiëren. Veel plezier met het maken van uw films.

Groet, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. taalfoutcorrecties

Laatst gewijzigd door Bol op 24.03.2021, 19:56, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-