Tussentijds Vastleggen van resultaat.

CNH-vanDijck schreef op 04.09.2022 om 15:03 uur

Omdat ik al moeite heb met het bewerken van mijn -opnamen ( mijn project) en vaak één verkeerde klik alle resultaat kan "deleten", wilde ik tussentijds het tot nu geproduceerde resultaat voor de zekerheid Vastleggen op een USB stick of een ander medium. Maar kan iemand mij uitleggen hoe ik dat zou moeten doen ?

Reacties

mi-bo schreef op 04.09.2022 om 15:40 uur

@CNH-vanDijck

Kunci ,

Lees deze Tutorial eens goed door.

https://www.magix.info/nl/tutorials/overzicht-hoe-te-monteren-in-vdl-2020-2021--1259050/

Dit is belangrijk en gaat dan niet fout:

Nu staat alles in de tijdlijn modus.

is dit gebeurt maakt U via opslaan als ( bestand openen, dan optie project opslaan als/in )hier zoekt u in het geopende venster de schijf op met aangemaakte map en geeft het de naam bv. vakantie 00001 dit herhaald U door er vakantie 00002 van te maken nu staat in de map 2x vakantie met aanvulling 0001 en 0002 dit zijn allemaal MVP ( MAGIX Video Project )bestanden, die zijn alleen maar leesbaar door MAGIX video ( dit is dan opgeslagen via bestand opslaan als/in, worden er veranderingen aangebracht, en dit is zoals het moet zijn, ga naar bestand opslaan als /in en vul in de map die is aangemaakt voor dit project  0003 aan, mocht de Pc crashen dan is het project opgeslagen, na aanvullingen beeld en geluid dan is het opslaan naar 0004 zeer belangrijk, wordt het project afgesloten dan kan de volgende keer het geopend worden via bestand project laden en het start op waar u gebleven bent.
Heel belangrijk is om beeld en geluid van elkaar te scheiden, want nu staat beeld en geluid op 1 spoor,
Dit kan na het importeren van de beelden ( wel alles activeren )via Ctrl + H worden gedaan, wel daarna Shift + E intoetsen, en golfweergave aanmaken, en het geluid is zichtbaar op de tijdlijn
Op deze manier kan er nooit iets fout gaan ( met monteren ) want U kan altijd terug gaan naar bv 0002 die wel goed is het project na het afspelen helemaal naar uw zin, dan kan er direct een dvd gebrand worden of het project op een usb stick of externe harde schijf worden gezet.

Sc6

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info