Reacties

mi-bo schreef op 24.10.2022 om 12:21 uur

@Yourri-Mishin

Welkom als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

U heeft niet de gehele toegestuurde link geactiveerd moet eerst 6 letters en 5 x 5 cijfers zijn.(met automatische streepjes er tussen)

Gr

Michael

 

 

Bol schreef op 24.10.2022 om 12:41 uur

@Yourri-Mishin

Hallo Yourri

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Omdat u een vraag stelt over een trial Vegas programma, verzoek ik u om een eerst volgende uw vraag te stellen op het Vegas forum. Alvast bedankt voor u medewerking.

Nu het antwoord op uw vraag.

  • Er staat een groen vinkje. Dit wilt zeggen dat u het serienummer correct hebt in gevoerd. Wat gebeurd er als u op Register now klikt?
  • Hebt het Vegas programma aangekocht. Als uw serienummer met P3 begint, dan moet u op Activate with serial number klikken. om uw programma te registreren en activeren

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 24.10.2022, 13:04, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 24.10.2022 om 13:38 uur

@Yourri-Mishin

u schrijft toch over een trial versie, of heb ik dit verkeerd begrepen

Gezien Trial is geactiveerd, heeft U misschien geprobeerd het ook te activeren op een andere machine is niet mogelijk.

Gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m betere info

Bol schreef op 24.10.2022 om 14:41 uur

@Yourri-Mishin

Hallo Yourri,

Als Magix moderator heb ik de trailversie Vegaspro20 geïnstalleerd en geregistreerd. Nu zie ik bij u, dat het TRAILC-serienummer niet compleet is ingevuld. Omdat erbij u een groen vinkje staat achter het serienummer, ben ik ervan uitgegaan dat u de laatse 5 cijfer hebt weggehaald / weggelaten. Klopt mij redenering.

Nadat ik op Registeren now klikte werd deze geactiveerd en kon de trailversie starten

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 24.10.2022 om 15:28 uur

@Yourri-Mishin

Hallo Yourri,

Als moderator heb ik uw citering zonder vraag/antwoord onzichtbaar gemaakt op het forum. Maar kan/mag ik hieruit concluderen, dat uw probleem is opgelost.

Met vriendelijk groet,

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Yourri-Mishin schreef op 24.10.2022 om 15:53 uur

merci. Ik heb mijn vout gevonden. Ik  wil eerst met trial Vegas 20 uitproberen voor te koop.Mijn Vegas15 geeft me veel problemen. Mijn Vegas15  bult416 geeft me veel problemen. Na 7 uur renderen blokkeerde het programma met 47%. Ik heb vannacht opnieuw geprobeerd te renderen en ik zie dezelfde afbeelding... Na 10 uur renderen blokkeerde het programma met 47%. Mag ik misschien bult416 opdaten ??? Is het mogelijk mijn Vegas15 te houden, maar bult 416 te upgraden??? met trial Vegas 20

mi-bo schreef op 24.10.2022 om 16:25 uur

@Yourri-Mishin

Wat U voorstel is niet mogelijk, VEGAS 15 is al een verouderd programma(geen update meer mogelijk)) VEGAS 20 de laatste nieuwe versie.

Trialversie heeft beperkte mogelijkheden en is niet te combineren

Misschien helpt het via Fabrikant drivers te vinden voor grafische kaart en het updaten

Gr

Michael

mi-bo schreef op 24.10.2022 om 16:38 uur

@Yourri-Mishin

Nog een vraag,

met welke Windows versie werkt U nu, VEGAS 15 zal niet onder Windows11 werken.

VEGAS 20 werkt wel zonder problemen onder Windows11

Gr

Michael

Bol schreef op 25.10.2022 om 00:07 uur

@Yourri-Mishin

Hallo Yourri,

....Na 7 uur renderen blokkeerde het programma met 47%.....

Het is wel toevallig dat het renderen tweemaal op 47% wordt afgebroken. Hebt u al eens gekeken of in uw filmproject geen fouten zit. Persoonlijk heb ik wel vermoeden dat het aan filmprojectbestand ligt en niet aan Vegas 15 programma zelf. Maar omdat dit het forum is voor Magix programma's moet ik toch echt doorverwijzen naar het Vegasforum. Maak op het Vegasforum een eigen account aan en stel daar uw vraag. Het liefst in het Engels. Ga naar: https://www.vegascreativesoftware.info/us/

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Yourri-Mishin schreef op 25.10.2022 om 11:48 uur

Ik dacht dat  in mijn filmproject een fout zit en ik heb nieuw project gemaakt en daar verminderd Time-Lapse van 3uur naar 1uur. Rezultaat is hetzelfde. 
 ik zou proberen mijn vrag in het Vegasforum stellen. Bedankt.

Yourri-Mishin schreef op 25.10.2022 om 12:11 uur

Oeps. Geachte Michael, een paar jaar geleden werkte  ik met Vegas15 toen in mijn PC nog met Windows7 was.

mi-bo schreef op 25.10.2022 om 18:30 uur

@Yourri-Mishin

Yourri, ja dat is correct dat het goed werkte onder Windows 7, en met welke Windows versie werkt U nu want dit kan ik ergens terug vinden in Uw antwoorden.

Gr

Michael

Bol schreef op 25.10.2022 om 19:05 uur

@Yourri-Mishin

Hallo Yourri,

.....Mijn Vegas15 bult416 geeft me veel problemen....

Het doet mij deugd om te lezen, dat u probeert om uw vraag op het Vegasforum te stellen. Op het Vegasforum zijn meerdere forumleden actief, die u zeker zou kunnen helpen.

Bij wat speurwerk voor u, zie ik dat u Vegas 15 pro compatibel is met Windows 7 | 8 | 10 (64bits) Zie afbeelding

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 25.10.2022, 19:22, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-