Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.
Omdat u een vraag stelt over een trial Vegas programma, verzoek ik u om een eerst volgende uw vraag te stellen op het Vegas forum. Alvast bedankt voor u medewerking.
Nu het antwoord op uw vraag.
Er staat een groen vinkje. Dit wilt zeggen dat u het serienummer correct hebt in gevoerd. Wat gebeurd er als u op Register now klikt?
Hebt het Vegas programma aangekocht. Als uw serienummer met P3 begint, dan moet u op Activate with serial number klikken. om uw programma te registreren en activeren
Als Magix moderator heb ik de trailversie Vegaspro20 geïnstalleerd en geregistreerd. Nu zie ik bij u, dat het TRAILC-serienummer niet compleet is ingevuld. Omdat erbij u een groen vinkje staat achter het serienummer, ben ik ervan uitgegaan dat u de laatse 5 cijfer hebt weggehaald / weggelaten. Klopt mij redenering.
Nadat ik op Registeren now klikte werd deze geactiveerd en kon de trailversie starten
Als moderator heb ik uw citering zonder vraag/antwoord onzichtbaar gemaakt op het forum. Maar kan/mag ik hieruit concluderen, dat uw probleem is opgelost.
merci. Ik heb mijn vout gevonden. Ik wil eerst met trial Vegas 20 uitproberen voor te koop.Mijn Vegas15 geeft me veel problemen. Mijn Vegas15 bult416 geeft me veel problemen. Na 7 uur renderen blokkeerde het programma met 47%. Ik heb vannacht opnieuw geprobeerd te renderen en ik zie dezelfde afbeelding... Na 10 uur renderen blokkeerde het programma met 47%. Mag ik misschien bult416 opdaten ??? Is het mogelijk mijn Vegas15 te houden, maar bult 416 te upgraden??? met trial Vegas 20
....Na 7 uur renderen blokkeerde het programma met 47%.....
Het is wel toevallig dat het renderen tweemaal op 47% wordt afgebroken. Hebt u al eens gekeken of in uw filmproject geen fouten zit. Persoonlijk heb ik wel vermoeden dat het aan filmprojectbestand ligt en niet aan Vegas 15 programma zelf. Maar omdat dit het forum is voor Magix programma's moet ik toch echt doorverwijzen naar het Vegasforum. Maak op het Vegasforum een eigen account aan en stel daar uw vraag. Het liefst in het Engels. Ga naar: https://www.vegascreativesoftware.info/us/
Ik dacht dat in mijn filmproject een fout zit en ik heb nieuw project gemaakt en daar verminderd Time-Lapse van 3uur naar 1uur. Rezultaat is hetzelfde. ik zou proberen mijn vrag in het Vegasforum stellen. Bedankt.
Yourri, ja dat is correct dat het goed werkte onder Windows 7, en met welke Windows versie werkt U nu want dit kan ik ergens terug vinden in Uw antwoorden.
.....Mijn Vegas15 bult416 geeft me veel problemen....
Het doet mij deugd om te lezen, dat u probeert om uw vraag op het Vegasforum te stellen. Op het Vegasforum zijn meerdere forumleden actief, die u zeker zou kunnen helpen.
Bij wat speurwerk voor u, zie ik dat u Vegas 15 pro compatibel is met Windows 7 | 8 | 10 (64bits) Zie afbeelding