Travel Maps zelfde terugweg instellen

Sabine-Debel schreef op 30.11.2023 om 21:33 uur

Hallo,

Ik werk met Video Deluxe 2023. Ik heb zonet Travel Maps wat bestudeerd en uitgeprobeerd. Tof om bij het begin van mijn film te gebruiken. Als je een weg uitstippelt en dezelfde terugweg wil nemen (of een deel ervan), kan je je weg dan omkeren met 1 knop? Of moet je alle punten opnieuw instellen? Maar dat is moeilijk want precies op hetzelfde punt staan lukt niet.

Groetjes Sabine

Reacties

Bol schreef op 01.12.2023 om 11:17 uur

@Sabine-Debel

Hallo Sabine,

....Als je een weg uitstippelt en dezelfde terugweg wil nemen (of een deel ervan), kan je je weg dan omkeren met 1 knop? Of moet je alle punten opnieuw instellen?......

Er is geen omkeerknop aanwezig binnen de reisroute Travel Maps. Als alternatief zou u de terugreis of een stukje daarvan via dezelfde route opnieuw kunnen instellen. U krijgt dan twee aparte MP4 routefilmpjes een heen en een terug, die u dan achter elkaar op de tijdlijn kan zetten. Zie filmpje.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Aanvulling op: 01-12-2023 om 18:21uur

Hier een filmpje hoe het er uit kan zien van bv. Antwerpen en weer terug naar Antwerpen

Laatst gewijzigd door Bol op 01.12.2023, 18:20, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-