Track en Trace

xkoeckiiej schreef op 29.04.2020 om 23:26 uur

Ik heb Magix Red Uw Video's maandag bestelt maar kan deze bestelling niet terug vinden in mijn magix account. Ik heb ook geen track en trace nummer gekregen tijdens het bestellen. Is het alsnog mogelijk dat ik ergens mijn product kan volgen met betrekking tot wanneer deze bij mij thuis arriveert?

Reacties

Bol schreef op 30.04.2020 om 00:01 uur

Hallo @xkoeckiiej,

Welkom op forum voor en door MAGIX gebruikers.

U kunt Magix Red Uw Video pas terugvinden bij Mijn account / Mijn producten, als u deze hebt geïnstalleerd en geregistreerd.

Wij als forumleden kunnen u geen track en tracénummer verschaffen. Als het goed is, hebt u een opdrachtbevestiging mail gekregen van Magix met daarin een downloadlink om RUV te kunnen installeren.

Als u meer informatie wenst, neem dan contact op met Magix Support. https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

xkoeckiiej schreef op 30.04.2020 om 00:37 uur

Hallo @xkoeckiiej,

Welkom op forum voor en door MAGIX gebruikers.

U kunt Magix Red Uw Video pas terugvinden bij Mijn account / Mijn producten, als u deze hebt geïnstalleerd en geregistreerd.

Wij als forumleden kunnen u geen track en tracénummer verschaffen. Als het goed is, hebt u een opdrachtbevestiging mail gekregen van Magix met daarin een downloadlink om RUV te kunnen installeren.

Als u meer informatie wenst, neem dan contact op met Magix Support. https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Succes,

Rob

Dankjewel voor je reactie :).

Ik schreef dit bericht met de intentie meer informatie te verkrijgen over hoe ik mogelijk de whereabouts kan vinden van de fysieke usb die verzonden wordt. Vandaar de track en trace. Kan ik die via de technische support opvragen middels mijn bestelnummer?

mi-bo schreef op 30.04.2020 om 08:29 uur

@xkoeckiiej

Beste Xkoeckiiej.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Uw oproep gevolgt,als U een usb stick heeft besteld (zit er een brief bij hoe het dient te worden geactiveerd) wordt deze in een envelop door de post bezorgd.

Heeft U het totaal paket besteld zit in de doos de dvd (in envelope ) serienummer (en na het Product te hebben geïnstalleerd kan het geregistreerd worden) en is als pakket post verstuurd,er is geen mogelijkheid om Uw product (geen track & trace)te volgen.

Hopend dat U voldoende heeft aan deze informatie.

Alvast veel montage plezier met het digitaliseren van Uw dierbare beelden.

 

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael (Moderator ).

Bol schreef op 30.04.2020 om 10:39 uur

Beste @xkoeckiiej,

Zie ook eens: https://www.magix.com/nl/support/klantenservice/#c68446

Groet,

Rob

Aanvulling: 30-04-2020 om 10:49 uur

Laatst gewijzigd door Bol op 30.04.2020, 10:48, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.04.2020 om 10:48 uur

@xkoeckiiej

Beste Xkoeckiiej.

Goed te zien dat U iets aan mijn bericht heeft en dat dit advies voor U een oplossing is.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael (Moderator)

Bol schreef op 30.04.2020 om 14:51 uur

Hallo @xkoeckiiej,

Ik lees, dat Magix Duitsland haar pakketjes verstuurt via DHL. Voor zover ik het weet, stuurt DHL altijd een email, met daarin hun track en tracé code, zodat u het pakketje kan volgen. Het maakt volgens mij ook niet uit of het nu gaat om brievenbuspost of bezorgpakketje.

Ik weet niet of mijn conclusie juist is, maar als dit wel het geval is, zou u dit dan op het forum willen zetten.

Bij voorbaat dank.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.04.2020, 15:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

xkoeckiiej schreef op 30.04.2020 om 15:04 uur

Ik heb (nog) geen mail gekregen van DHL gekregen. Dus ik kan het (nog) niet bevestigen. Ik heb het pakket maandag 27e besteld.

xkoeckiiej schreef op 02.05.2020 om 13:58 uur

Ik heb (nog) geen mail gekregen van DHL gekregen. Dus ik kan het (nog) niet bevestigen. Ik heb het pakket maandag 27e besteld.

Hallo @xkoeckiiej,

Ik lees, dat Magix Duitsland haar pakketjes verstuurt via DHL. Voor zover ik het weet, stuurt DHL altijd een email, met daarin hun track en tracé code, zodat u het pakketje kan volgen. Het maakt volgens mij ook niet uit of het nu gaat om brievenbuspost of bezorgpakketje.

Ik weet niet of mijn conclusie juist is, maar als dit wel het geval is, zou u dit dan op het forum willen zetten.

Bij voorbaat dank.

Groet,

Rob

Ik heb het pakketje binnen. Verder geen mail oid gekregen. Bedankt voor alle hulp!

Bol schreef op 02.05.2020 om 14:15 uur

Beste @xkoeckiiej,

Bedankt voor de terugkoppeling. Zeker via post.nl ontvangen?

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 02.05.2020 om 16:03 uur

@xkoeckiiej

Beste Xkoeckiiej.

Dit is een goed bericht, dat het mooie MAGIX product bij U is afgeleverd.

Misschien heeft U iets aan deze Tutorial,

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-te-werken-met-magix-ruv-9--1210503/

Veel plezier met het digitaliseren van Uw dierbare analoge beelden,

Met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator ).

xkoeckiiej schreef op 02.05.2020 om 16:47 uur

@xkoeckiiej

Beste Xkoeckiiej.

Dit is een goed bericht, dat het mooie MAGIX product bij U is afgeleverd.

Misschien heeft U iets aan deze Tutorial,

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-te-werken-met-magix-ruv-9--1210503/

Veel plezier met het digitaliseren van Uw dierbare analoge beelden,

Met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator ).

Dankjewel :")

Ik ga denk ik de mpg bestanden inladen in magix vegas pro 15.0 (die toen in de humble bundle was) want daar ben ik bekend mee.

mi-bo schreef op 02.05.2020 om 17:29 uur

@xkoeckiiej

Beste Xkoeckiiej.

Misschien nog een kleine tip,

voordat U gaat digitaliseren,vink dan Automatische Scenedetectie aan, dan worden gelijk alle start en stop achter elkaar gezet, makkelijk voor in MAGIX VEGAS Pro 15.0

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator ).

dick-kuyper schreef op 22.10.2020 om 14:35 uur

Heb op 14 oktober het pakket MAGIX Red uw video's! besteld en betaald. Daarna bestelbevestiging ontvangen en niets meer vernomen. In de bevestiging staat 'normaal gesproken levering binnen 2 tot 3 werkdagen naar Nederland, maar kan iets langer duren vanwege corona.' Ik denk dat die termijn van iets langer inmiddels ruimschoots is verstreken. Hoe staat het met de levering??

Vriendelijke groet,

Dick Kuyper

Bol schreef op 22.10.2020 om 14:44 uur

Hallo Dick,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Als moderator / forumlid moet ik u hierop het antwoord schuldig blijven. U zou een mailtje kunnen sturen naar: shop@magix.net met de vraag waar uw bestelling blijft.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.10.2020, 14:44, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 22.10.2020 om 14:48 uur

@dick-kuyper

Beste Dick.

Helaas kunnen wij via het Forum U geen goed antwoord geven,daar MAGIX Support niets te maken heeft met magix.info.

Mijn advies rustig nog even afwachten. Vele bedrijven hebben te maken met Covid-19

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael / Forum Moderator