Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 26.04.2017 om 15:14 uur

Hallo Dirk,

Ik neem aan dat de filmpje als MP4 worden opgenomen. Volgens mij moet dit geen enkel probleem zijn. Zie voor de specificatie: http://www.magix.com/nl/fastcut/detail/ (onderaan). U kunt natuurlijk ook de 30 dagen trailversie downloaden en uitproberen (zonder verdere verplichtingen)

Succes,

Rob

dirk-melissen schreef op 26.04.2017 om 15:41 uur

Hallo Rob

Bedankt voor je reactie. De filmpjes van tomtom worden als MP4 opgenomen en ik kan deze gewoon afspelen,echter als ik deze bewerk (muziek en tekst) dan kan ik het niet opslaan alleen als bestandtype Fastcut Project (.MVY)

Groeten

Dirk

Voormalige gebruiker schreef op 26.04.2017 om 15:51 uur

Hallo Dirk,

Ik heb de 30 dagen trailversie gedowload en heb daar een MP4 bestand van mijn telefoon ingeladen en uitgevoerd als een MP4 bestand.

Het Naam.MVY bestand is het projectbestand. Deze bestaat alleen maar uit verwijzingen.

Succes,

Rob

PS. Ik heb de nieuwste trailversie gedownload

granddadmd schreef op 26.04.2017 om 15:58 uur

Hallo Dirk,

er is sinds van de week een vernieuwde versie uit met een speciale aanbieding € 20,00 korting.

als bijlage de mogelijkheid wat U kunt doen nadat het project klaar is

groetjes

Opa Mike

dirk-melissen schreef op 26.04.2017 om 16:04 uur

Hallo Rob

Andere filmpjes, geen probleem. Bestandtype tomtom bandit MP4-video (.MP4). Bij (Film voltooien) kan ik bij opslaan op de computer niets aanvinken.

Groeten Dirk

dirk-melissen schreef op 26.04.2017 om 16:09 uur

Hallo Opa Mike

Ik heb het programma laatst gekocht

Groeten Dirk

Voormalige gebruiker schreef op 26.04.2017 om 16:18 uur

Hallo Dirk,

1. klik op: Film voltooien
  2. klik op: Op de computer opslaan
  3. Kies nu de kwaliteitsniveau
  4. Klik op: Video opslaan
  5. Geef je film een naam en kies de map waarin je de film wilt opslaan
  6. Klik op: Opslaan
  7. Nu wordt de video aangemaakt en opgeslagen

Groet,

Rob

dirk-melissen schreef op 26.04.2017 om 16:25 uur

Hallo Rob

Bij kies kwaliteitsniveau kan ik niets aanvinken dus kom ik niet verder.

Groeten

Dirk

Voormalige gebruiker schreef op 26.04.2017 om 16:34 uur

Hallo Dirk,

Je moet op een rondje klikken, deze wordt bij mij lichtblauw, daarna klik je op video opslaan

Groet,

Rob

PS Waarom Opa Mike een ander uitvoerschermpje heeft, is voor mij een raadsel. Ik denk dat dit uitvoerschermpje is van een eerdere versie Fastcut.

dirk-melissen schreef op 26.04.2017 om 16:35 uur

Hallo Rob

Filmpjes opgenomen in 1080 60fps. Ik kan klikken wat ik wil, maar deze lichten niet op.Dit is alleen met tomtom filmpjes. Andere filmpjes geen probleem.

Groeten Dirk

dirk-melissen schreef op 26.04.2017 om 16:41 uur

Hallo Rob

Filmpjes opgenomen in 1080 60fps.Ik kan klikken wat ik wil, maar deze lichten niet op.Dit is alleen met tomtom filmpjes. Andere filmpjes geen probleem.

Groeten

Dirk

dirk-melissen schreef op 26.04.2017 om 16:45 uur

Hallo Rob

Ja ik weet niet wat dat voor een versie is ik heb hetzelfde als jou schermpje. Maar het zou toch niet uit moeten maken welke versie van Fastcut je ook hebt?

Groeten

Dirk

dirk-melissen schreef op 26.04.2017 om 16:56 uur

Hallo Rob en Opa Mike

Hartelijk bedankt voor jullie reacties, ik zal wel iets verkeerd doen en ga nog even kijken wat ik niet goed doe.

Als jullie nog wat te weten komen hoor ik dit graag.

Groeten

Dirk

Voormalige gebruiker schreef op 26.04.2017 om 18:47 uur

Hallo Dirk

Vanmiddag het ik een opnamen gemaakt in1920x1080 60 f/ps en deze willen uitvoeren met Fastcut. Maar nu komt het, Fastcut kan niet overweg met 60 f/ps. zie:

Maar je kan het wel uitvoeren als:

Nu is de uitvoer van 60 f/ps terug geconverteerd naar 30 f/ps

Groet,

Rob

dirk-melissen schreef op 26.04.2017 om 19:03 uur

Hallo Rob

Bedankt dat je zoveel moeite doet om dit uit te zoeken. Als het naar 30f/ps geconverteerd is is dit dan niet ten kosten van de kwaliteit gegaan en zou ik het op deze manier ook naar een externe harde schijf kunnen opslaan en het daarmee via een mediaplayer op de tv kunnen afspelen?

Groeten

Dirk

dirk-melissen schreef op 26.04.2017 om 19:20 uur

Hallo Rob

Net geprobeerd. Ik heb het filmpje zoals jij aangaf op een externe harde schijf opgeslagen en ik kon deze via een mediaplayer op de tv afspelen. Probleem opgelost. Nogmaals bedankt voor het oplossen van mijn vraag.

Groeten

Dirk

Voormalige gebruiker schreef op 26.04.2017 om 19:31 uur

Hallo Dirk,

Ik moet je het antwoord schuldig blijven of het een zichtbaar kwaliteitsverlies zou optreden. Om dit te kunnen beoordelen, zou je een filmpje van 60 f/ps en die van 30 f/ps kunnen afspelen via TV en je mediaspeler en kijken of je een verschil ziet. Zelf denk ik dat het wel mee zal vallen.

Zelf zou ik de uitvoer doen naar de interne SSD of harde schijf, omdat het exporteren dan sneller gaat. Daarna kan je het kopiëren / verplaatsen naar een externe datadrager, zoals je Mediaplayer.

Groet,

Rob

PS. Het geeft mij een voldoening, als ik gebruikers kan helpen, zodat ze verder kunnen met de mooie MAGIX programma's.

Voormalige gebruiker schreef op 26.04.2017 om 23:22 uur

Hallo Dirk,

Heel veel plezier met het maken van mooie filmpjes..

Groet,

Rob