Toetsenbord functies vallen steeds uit.

a-marchal schreef op 16.02.2022 om 17:22 uur

Hallo,
Ik heb met Photostory V 21.0.1.105 ineens last van uitval van mijn toetsenbord functies.
Erg lastig want daar ben ik erg aan gewend.
Een restart helpt maar geheel willekeurig qua tijd reedt het probleem daarna weer op.
Ik kan dus geen oorzaak vinden.

Herkend iemand dit probleem?

Met vriendelijke fotomontage groet
Aart

Reacties

mi-bo schreef op 16.02.2022 om 17:39 uur

@a-marchal

Beste Aart,

misschien een vreemd antwoord, heeft U een draadloze toetsenbord, misschien de batterij bijna leeg

heeft U dit wel en werkt dat

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 16.02.2022 om 18:18 uur

@a-marchal

Hallo Aart,

Ik kan uw probleem niet reproduceren. Kijk eens bij Apparaatbeheer. Als hier een uitroepteken of een vraagteken staat, dan kan het zijn, dat de drivers voor u toetsenbord niet meer goed zijn geïnstalleerd.

Met vriendelijk groet,

Tob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.02.2022, 18:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

a-marchal schreef op 17.02.2022 om 09:41 uur

Beste Michael en Rob,
Dank voor jullie snelle antwoorden.
Ook ik heb meerder keren geprobeerd dit probleem te reproduceren na een herstart van het programma.
Dan werkt het weer WEL gewoon......
Ik heb een USB logitect toetsenbord en heb nu de kabel eens gewisseld naar een andere USB poort.
Wie weet helpt het, ik ga er weer mee verder testen
Nogmaals dank,

Met vriendelijke groeten
Aart

a-marchal schreef op 01.03.2022 om 11:58 uur

Oorzaak toetsenbord uitval gevonden.
Nu heb ik (eindelijk) bij toeval gezien waardoor mijn toetsenbord functies wegvallen.
Als ik onder een foto een tekstje plaats en ik wil dan even kijken hoe die foto met tekst eruit ziet toets ik de spatiebalk in. Zonder resultaat.
Oorzaak? Na invulling tekst éérst weer terug schakelen naar de verkenner (de 4 blokjes), dus uit de tekst stand gaan.....
groet Aart

mi-bo schreef op 01.03.2022 om 12:03 uur

@a-marchal

Beste Aart,

Goed bericht dat U het probleem heeft gevonden, en de oplossing voor U op het Forum heeft gezet

Dank hier voor.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MFS

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 01.03.2022 om 14:53 uur

@a-marchal

Hallo Aart,

Uw probleem heb ik (nog) niet kunnen reproduceren. Waarschijnlijk is dit een bug in Photostory 2022. Het is mooi om te zien dat u een workaround hebt gevonden, door te schakelen tussen Titelbewerking naar de Verkenner. Gisteren is er een nieuwe patch / update uitgebracht voor Photostory 2022. Hebt u deze al gedownload?

Zie: Patches voor Video deluxe, Video Pro X en Photostory Deluxe 28.02.2022

Mocht na deze patch / update uw probleem zich nog voordoen, neem dan contact op met Magix Support. [klik hier]

Met vriendelijke groet.,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.03.2022, 14:55, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-