Toetsenbord en muis reageren niet meer

Marcel-Janssen schreef op 13.07.2021 om 13:45 uur

ik werk met Magix Video de luxe plus, versie 19.0.2.58 (UDP3)

Tijdens het bewerken van de video stopt de werking van de muis en toetsenbord na ongeveer 2 minuten. Ik kan de laatste bewerking niet meer opslaan. Ik kan het programma alleen maar stoppen met Ctrl, Alt en Delete.

Deze fout blijft zich herhalen. Gaarne uw hulp.

 

 

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 13.07.2021 om 14:23 uur

@Marcel-Janssen

Beste Marcel.

misschien een optie, bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar standaardwaarde

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 13.07.2021 om 18:12 uur

@Marcel-Janssen

Hallo Marcel,

....Tijdens het bewerken van de video stopt de werking van de muis en toetsenbord na ongeveer 2 minuten.......

Vraagje, hebt u een bedraad- of een draadloos toetsenbord met muis? Dan kan het ook één Windowsprobleem zijn? Kijk eens bij Apparaatbeheer of hier geen vraagtekens "? " of een uitroeptekens " ! " staan.

Staan hier foutmeldingen, dan zou u waarschijnlijk de juiste drivers voor uw muis / toetsenbord moeten installeren.

Als uw muis / toetsenbord drivers correct geïnstalleerd zijn en het bovenstaand antwoord van Michael niet tot het gewenste resultaat hebben geleid, dan zou u het nog eens het volgende kunnen proberen.

Verwijder het Videodeluxe.ini bestand. Deze kan / zou wel eens corrupt zijn geworden. Als u dit INI-bestand verwijdert, dan worden alle programma-instellingen op de standaardwaarden gezet, incl. uw persoonlijk instellingen. Tevens worden eventuele configuratie fouten gerepareerd. Bij het opstarten van VDL 2020 wordt Videodeluxe.ini bestand weer automatisch aangemaakt.

Zo vindt u het Videodeluxe.ini bestand. Zie afb.

Succes, Rob

Gewijzigd i.v.m. vermelding van de juiste Video Deluxe. Dit moet zijn VDL 2020 en geen VDL 2021 zoals ik eerder schreef

Laatst gewijzigd door Bol op 14.07.2021, 11:49, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-