Heb zopas de nieuwe photo story deluxe 2019 en daarbij enkele in-/outro's gedownload. Hoe kan ik de 'lorem ipsum...' vervangen door mijn eigen titels. Ik kan het niet selecteren in de display. Graag jullie advies
Als de Foto is geactiveerd waar de intro onderstaat, en U klikt aan de bovenzijde waar de grote T staat komt vanzelf de tekst te staan en die kunt U veranderen.
Beste Michael, dank voor uw geduld, maar ik ben er nog niet. Onder de grote T staat bij mij handmatig (wat ik niet weg krijg) misschien ligt het daaraan. Hoe geraak ik aan titelbewerking zoals op uw print?
Ik had (heb) de dvd van de vroegere versie en gisteren heb ik de upgrade betaald en gedownload. Met de vroegere versie nooit problemen gehad. Ik denk nu dat het probleem bij het tekstvak ligt. Hoe krijg ik 'handmatig' weg?
Ik heb begrepen, dat u de nieuwste Photostory (2019) heeft gedownload (geüpgraded). Zoals ik het nu kan beoordelen is Photostory 2019 nog niet goed en volledig geïnstalleerd. Wat mij ook opvalt is, dat er twee Photostory Deluxe versies zijn opgestart. U kunt maar een versie tegelijk opstarten.
Om te beginnen:
start alleen Photostory 2019 op
ga naar: Hulp / online actualiseren
ga naar: Hulp / over Magix Photostory; het versies moet zijn: 18.1.2.42
ga nu naar hulp / gratis download
als de bovenstaande nog niet zijn geïnstalleerd, installeert deze dan.
start Photostory opnieuw op.
klik op "T" van de mediapool; uw moet nu de onderstaande afbeelding te zien krijgen
Als dit allemaal correct is probeer het dan nog eens.
Let op!! U kunt maar een Photostory programma tegelijk opstarten
Inderdaad een deel was niet geinstalleerd: is ondertussen gebeurd alsook een update die ik net binnenkreeg.
Mijn versie staat ook op 18.1.2.42.'Lorem ipsum' verschijnt niet in het tekstvak om te selecteren als ik op T duw; zie hieronder wat ik dan krijg. Ik weet echt niet wat er nu nog mis gaat.
Zelfs bij intro's die ik vroeger nog gebruikt heb lukt het ook niet om de titel te veranderen.
Goed te lezen dat verschillende opties zijn geinstalleerd.
U begint bv.met een foto,deze activeer U,dan sleept U de intro hier naar toe en laat dit los op de eerst foto.
De foto wordt naar rechts geschoven en de intro wordt aan de linker kant neergezet,zorg er voor dat Foto nog steeds is geactiveerd als U nu de intro afspeel zal Ipsum tekst te zien zijn stop hier en klik op de T toets.en daar zal de intro tekst te zien zijn activeer dit zodat het blauw is en typ Uw Tekst net zoals in toegestuurde filmpje op het Forum.
De rede, waarom de tekst van uw intro niet gewijzigd kan worden is, omdat u hier een Windows Media Video bestand van heeft gemaakt. (2017_intro_28.wmv).
U moet het doen, zoals Mi-Bo u reeds meerdere keren heeft aangegeven.
Fijn dat je deze mogelijkheid op het forum heeft gezet.
De optie gebroken schakel is geheel nieuw in MAGIX PhotoStory Deluxe 2019, in versie 2016 was het niet aanwezig.
Dit was mij geheel ontgaan, het mooie Foto bewerking pakket gaat er steeds professioneler en gelikte uitzien met steeds meer mogelijkheden dat mag toch wel geschreven worden.