Titel hernoemen

etienne-stevens schreef op 24.02.2020 om 16:24 uur

Graag zou ik in het programma MP3 MAKER DELUXE 19 een titelnummer vervangen door een andere naam. Ik klik in de kolom "alle nummers" op het bepaalde nummer, klik op hernoemen , krijg een pop-up waarin ik de nieuwe titel schrijft, klik op OK maar er veranderd niets. Doe ik misschien toch nog iets verkeerds?

Reacties

mi-bo schreef op 24.02.2020 om 17:36 uur

@etienne-stevens

Beste Etienne.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Een nummer, ik heb hier een copy van gemaakt.als test.

als het geactiveerd is optie F2

de naam veranderd in Melodie klik op oke

en het staat in Uw afspeel lijst als Melodie

Een kant tekening het heet nu wel Melodie, maar origineel speelt het af onder Fallin'in Love

Dit is de juiste manier, gezien er allang geen activatie meer mogelijk is dit ook niet doen.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 24.02.2020 om 23:43 uur

Hallo Etienne,

Zelf heb ik dit programma niet meer. Maar voor zover ik mij nog kan herinneren, is dat als u in de kolom "alle titels / naam" een bepaalde songtekst herbenoemt, deze niet in de kolom "alle titels / naam" wordt gewijzigd, maar wel in de map waar u het originele MP3 bestand hebt opgeslagen. Kijk eens op uw HD schijf. Volgens mij doe u niets verkeerd.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.02.2020, 23:44, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-