Titel bewerking lukt niet, daarom hierbij een nieuw topic.

huub-van-A schreef op 10.07.2022 om 13:38 uur

Als moderator heb ik voor de duidelijkheid uw vraag vanuit de andere topic hieraan toegevoegd.

Ineens, tijdens het monteren kan ik in de titeleditor het in- en uitfaden niet meer toepassen. De 'sleeprondjes' in de titel zijn weg. Weet iemand hoe ik die mogelijkheid weer terug kan krijgen?

Graag bedank ik hierbij de mensen die een oplossing hebben geboden.

Ik ga ermee aan de slag.

Huub

Reacties

mi-bo schreef op 10.07.2022 om 14:08 uur

@huub-van-A

Beste Huub,

Misschien heeft U hier iets aan

Is de titel wel geactiveerd op de tijdlijn.

Dan in verkenner waar breedte staat met ingedrukt muis op <> klikken en naar beneden slepen, dan is het weer te zien.

Kleine voorbeeld gemaakt in MVPX ,maar werkt het zelfde in MVDL

http://www.magix-photos.com/mpo11/30/356/356C56E0DA5511EB825A5EC6D57F1A9D.mp4

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Bol schreef op 10.07.2022 om 14:12 uur

@huub-van-A

Hallo Huub,

Bedankt👍 voor het aanmaken van een eigenbijdrage.

....Ineens, tijdens het monteren kan ik in de titeleditor het in- en uitfaden niet meer toepassen. De 'sleeprondjes' in de titel zijn weg....

Als u het linkse- of het rechtse bolletje bedoelt aan het begin of het einde van uw tekst, dan adviseer ik u om Video Deluxe eens op de standaardwaarde terug te zetten. Ga naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-