Tijdlijn

richimage schreef op 06.08.2024 om 20:11 uur

Hi medegebruikers, als ik in mijn tijdlijn ruimte wil maken om een scene tussen te voegen en ik verschuif hiervoor de beelden naar links dan heb ik wel een gat maar direct daarna schieten de beelden weer terug naar hun oorspronkelijke positie, zodat ik de scene niet kan tussenvoegen. Wat is de oplossing? Hoor het graag.

Reacties

Bol schreef op 07.08.2024 om 11:02 uur

Beste @richimage,

Persoonlijk kan ik uw probleem niet reproduceren, maar hebt u al eens Pro X op de standaardwaarden teruggezet? Zo niet, ga dan naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

richimage schreef op 07.08.2024 om 13:03 uur

Beste Rob,

Heb ik gedaan, maar hielp niet. Zag later dat het alleen specifiek bij dat project was. Toen maar opnieuw beelden ingeladen en nieuw project gestart.

met vriendelijke groet,

Dick Richards

 

Bol schreef op 07.08.2024 om 13:32 uur

@richimage

Hallo Dick,

Ik heb / krijg zo'n vermoeden, dat u MVP projectbestand corrupt is geworden. Wat u zou kunnen doen is om alle *.HDP hulpenbestanden te verwijderen en daarna het MVP projectbestand opnieuw op te starten. Deze hulpbestanden worden weer automatisch aangemaakt.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-