Tijdens het afspelen van een AVI-video hoor ik een krakend geluid

Guido-DeKeyzer schreef op 24.01.2023 om 17:04 uur

Als ik een AVI-video heb geïmporteerd hoor ik een krakend geluid, lijkt op een tandwiel dat kraakt, met andere afspeelprogramma's is de klank correct..

Ik gebruik Windows 10 - Video De Luxe 2023 Plus

Versie 22.0.3.167 (UPD3) - UG-code 8473 KA1

Reacties

Bol schreef op 24.01.2023 om 22:53 uur

@Guido-DeKeyzer

Hallo Guido,

In april 2021 had u ook al een gelijksoortige vraag gesteld. Als antwoord heb ik toen gegeven om uw AVI bestanden met HandBrake: Open Source Video Transcoder te converteren. Misschien is voor nu ook weer de oplossing.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Guido-DeKeyzer schreef op 25.01.2023 om 14:24 uur

IK heb AVI naar MP4 omgezet, nu werkt het correct.

Had het zelfde probleem nog eens gehad, ook toen heb de AVI omgezet maar was dat blijkbaar vergeten (ouderdom???)

Alvast bedankt.

Guido

Bol schreef op 26.01.2023 om 00:21 uur

@Guido-DeKeyzer

Hallo Guido,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u uw probleem wederom hebt opgelost door uw AVI bestanden te converteren met Handbrake. Bedankt👍voor de terugkoppeling.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-