Tijdens herinstaleren/verwijderen VDL2018 komt ongebruikelijke fout

sipke schreef op 29.11.2021 om 10:29 uur

Ik heb constant problemen met de knoppen invoegen waarop vaak de pc vastloopt. helppprogjes helpen vaak niet maar herinstaleren vaak wel. Het bestaande programma wordt eerst verwijderd alvorens de herinstalatie begint. In feite redelijk makkelijk. Nu echter komt tijdens verwijderen een popup dat de functie die wordt geprobeerd te gebruiken zich op een netwerk bevind die niet beschikbaar is en geeft daarbij de optie om handmatig de juiste map te zoeken waarbij de pc aangeeft users/sipke/appdata/local/temp/mgxoqnxc.....? Ik heb handmatig gezocht naar dit bestand maar heb niks gevonden. Wie weet het? Nb Ik gebruik win 10

Reacties

mi-bo schreef op 29.11.2021 om 11:47 uur

@sipke

Beste Sipke,

gezien U schrijft over herinstalleren,

misschien is de link hieronder een optie

https://www.magix.info/nl/support/artikel/vermiste-bestandswaarschuwing-msvcrxxx-dll-mfcxxx-dll-of-dsp-dll--8/

Eerst alle "Microsoft Visual C++" pakketten verwijderen, en dan installeren via link wat U nodig heeft

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr.

Michael

Bol schreef op 29.11.2021 om 12:30 uur

Hallo @sipke,

Volgens mij bent u vergeten om een vinkje te zetten bij verborgen items. daarom kunt waarschijnlijk mgxoqnc.... niet vinden. Als het nu wel vindt, verwijderd deze map / bestand. Want dit zijn maar tijdelijke bestanden.

U kunt ook een zoekopdracht geven via Zoeken in Windows

Uw foutmelding hebt volgens niets te maken met Microsoft Visual C++. 

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 29.11.2021, 12:43, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 29.11.2021 om 13:38 uur

Dat vinkje was onvindbaar en derhalve heb ik middels windows alle tijdelijk bestanden verwijderd. Daarna kon ik in een paar stappen het programma herinstaleren . Afwachten hoe lang het nu werkt.

Bol schreef op 29.11.2021 om 13:52 uur

Hallo @sipke,

Het doet mij deugd, nadat u alle tijdelijke bestanden hebt verwijderd VDL 2018 weer heb kunnen herinstalleren. Succes met het samenstellen van uw filmprojecten.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-