The requested URL was not found on this server.

alain-braekevelt schreef op 28.10.2020 om 11:16 uur

Als in mijn naam intik in Google Chrome, dan verschijnt rechts een kader met meerdere gegevens over mezelf, foto, adres enz. Er is ook een knop 'website', als ik hierop klik krijg ik volgende melding "The requested URL was not found on this server." Kan ik dit zelf oplossen of is dit iets voor de hosting? Graag een antwoord aub.

vriendelijke groeten

alain braekevelt

Reacties

mi-bo schreef op 28.10.2020 om 11:36 uur

@alain-braekevelt

Beste Alain,

Als U de website op de juiste manier heeft gepubliceerd komt dit niet naar voren,

Het beste is dan contact op te nemen met Uw Hosting,

Sc6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

alain-braekevelt schreef op 29.10.2020 om 10:04 uur

OK, Bedankt

 

Bol schreef op 29.10.2020 om 10:48 uur

Hallo Alain,

Mijn kennis ten aanzien van het maken van websites is nihil. Maar ik zie, dat u twee internetlinks hebt aangemaakt.

Waarschijnlijk is er toch iets misgegaan met het publiceren, zoals Mi-Bo al beschreef.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 29.10.2020, 10:52, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

alain-braekevelt schreef op 29.10.2020 om 11:06 uur

hé Rob,

Hoe kan ik de tweede link nu verwijderen?

groetjes

alain

Bol schreef op 29.10.2020 om 11:08 uur

Hallo Alain,

U hebt rechtsonder van uw beginscherm een link staan naar: Made with MAGIX.

Als ik hierop klik dan kom ik op deze site.

Ik denk dat dit niet bedoeling is.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 29.10.2020 om 11:16 uur

Hallo Alain,

Helaas, moet ik u het antwoord schuldig blijven, hoe u de tweede link zou kunnen verwijderen. Er zullen zeker forumleden zijn, die u daar het juiste antwoord op kan geven.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

BeRo schreef op 29.10.2020 om 13:01 uur

Hoi, Rob.
Ik denk dat ik een bijdrage kan leveren... 😉

Alain had een pagina "meditatie.html" (met 'L') op de webserver van een eerdere bewerking.
De pagina is hernoemd naar "meditatie.htm" (zonder 'L') en deze pagina kan ook gebruikt worden in de URL "www.alainbraekevelt.be/meditatie.htm".

Alle andere links op de website werken prima. 👍
Er valt niets te verwijderen.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

Bol schreef op 29.10.2020 om 14:34 uur

Hallo BeRo,

Met uw gegeven antwoord, is het mogelijk, dat Alain zijn probleem op een heel eenvoudige kan oplossen. Je moet het maar weten. Bedankt voor uw interventie.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 29.10.2020, 14:39, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

alain-braekevelt schreef op 29.10.2020 om 16:18 uur

Bedankt voor jullie antwoorden

groetjes

Alain

Bol schreef op 29.10.2020 om 16:42 uur

Hallo Alain,

Betekent dit, dat uw probleem met het antwoord van BeRo is opgelost?

Groet,

Rob (Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 29.10.2020, 16:43, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

alain-braekevelt schreef op 29.10.2020 om 16:48 uur

ja, dat is OK.

groetjes

alain

Bol schreef op 29.10.2020 om 18:44 uur

Hallo Alain,

Uw websites nog eens benaderd. Deze link is nog steeds niet bereikbaar: http://www.alainbraekevelt.be/programma.html Hier staat weer de hier staan ook nog HTML dit volgens BeRo ook HTM zijn.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 29.10.2020, 18:46, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

BeRo schreef op 29.10.2020 om 19:14 uur

[...] Uw websites nog eens benaderd. Deze link is nog steeds niet bereikbaar [...]

De oorzaak van het probleem ligt bij Google.
De zoekmachine heeft nog steeds oude, dode links in het archief, maar deze worden automatisch gecorrigeerd. Je moet hiervoor tot drie weken de tijd nemen... 🤓

Als je wilt, kun je een nieuwe HTML-pagina "meditatie.html" (met 'L') maken en een link naar de pagina "meditatie.htm" (zonder 'L') opslaan. Daarna werkt de klik op de gelinkte pagina van Google correct.

Maar ik zou dit niet aanraden, omdat Google automatisch de verkeerde link zal corrigeren (zie hierboven).

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

alain-braekevelt schreef op 29.10.2020 om 20:01 uur

Van harte bedankt

groetjes

alain