Reacties

Bol schreef op 29.05.2024 om 15:58 uur

@hans34

Hallo Hans,

....Hoe krijg ik een kleine pauze in een zin in "text to speech".....

Voor zover ik het kan beoordelen is dit mogelijk. Maar misschien is dit een van de mogelijke oplossingen. Maak bv. drie teksten aan die u zonder pauzes afspeelt. Zet deze dan afzonderlijk op de tijdlijn van Video Deluxe, zodanig dat u deze een pauze ruimte geeft.

.....Andere vraag, krijg je nu een aantal karakters en tel hij af tot nul en moet je bijkopen in my Profile of hoe werkt dat?....

Omdat dit ook voor mij geheel nieuw is, geef ik u het advies om een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

hans34 schreef op 29.05.2024 om 19:44 uur

Hallo Rob,

Jouw oplossing is wel werkbaar maar ook weer niet zo handig. Ik had het bij Speechgen gezien en dat werkt super. Ik heb pas die upgrade gedaan en het werkt echt goed er is alleen geen besturingsbord of iets dergelijks zoals bij Speechgen. Ik dacht misschien zie ik iets over het hoofd. Als dat niet het geval is, is het wel heuuuul erg basic van Magix. In de bijlage een foto van Speechgen waar dat wel kan.

Ik zal morgen ff een mailtje sturen naar Magix over die credits materie.

Bol schreef op 30.05.2024 om 11:55 uur

@hans34

Hallo Hans,

Ik zie wat u bedoelt, helaas is een pauzefunctie niet aanwezig in de Text to Speech van Magix. Maar goed er zijn alternatieve wegen.

Laat mij weten wat Magix u als antwoord geeft over de credit materie.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Bol schreef op 02.06.2024 om 14:15 uur

@hans34

Hallo Hans,

Bent u nog steeds tevreden over Text to Speech van Magix? Ik weet niet of u al antwoord op uw vraag: "krijg je nu een aantal karakters en tel hij af tot nul en moet je bijkopen in my Profile of hoe werkt dat"?

Zie afbeelding rood onderstreept.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

hans34 schreef op 02.06.2024 om 18:35 uur

Hallo Rob,

Ik heb een mail gestuurd naar het adres wat jij mij gegeven hebt. IK heb een automatisch antwoord terug gehad dat er een ticket is aangemaakt. Nog geen antwoord terug dus. We wachten ff af. Ik ben bezig met een instructievideo voor de verhuur van mijn camper. Text to Speech(TtS) is daar uitermate geschikt voor. Ben er achter dat ik geen goede vlogger zou zijn. Kan uiterst moeizaam in de camera praten op een of andere manier, ik ben daar dan ook mee gestopt maar met dat TtS gaat het erg gemakkelijk moet ik zeggen. Ik heb al 33% van mijn tegoed verbruikt. Dit is een eerste resultaat gemaakt met TtS , moet nog een beetje finetunen maar ben zeker niet ontevreden. Ga straks mijn camper verhuren en moet dan aan de aspirant huurders alle keren alles iedere keer uitleggen. Ik dacht daar hebben we VdL25Plus voor ;-)

hans34 schreef op 02.06.2024 om 20:31 uur

Je vraag was eigenlijk ben je nog steeds tevreden met TtS? Beetje ja en Nee, Ja, het werkt wel allemaal en nee, het is wel errug basic. Weinig toeters en bellen, maar goed we doen het er maar mee. Speech to Text heb ik nog helemaal niet aan de praat gekregen en ik zou niet weten waar ik dat voor zou moeten gebruiken?

Bol schreef op 02.06.2024 om 21:03 uur

@hans34

Hallo Hans,

...Ik heb al 33% van mijn tegoed verbruikt. Dit is een eerste resultaat gemaakt met TtS , moet nog een beetje finetunen maar ben zeker niet ontevreden....

en u schrijft in uw laatste antwoord

....Speech to Text heb ik nog helemaal niet aan de praat gekregen en ik zou niet weten waar ik dat voor zou moeten gebruiken?..

Verklaar u nader.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

hans34 schreef op 02.06.2024 om 22:52 uur

Je hebt gelijk, erger nog ik gebruik Text to Speech bijna dagelijks in mijn Whats app via Gboard. Dus niks gezegd.
In het laatste antwoord heb ik het per ongeluk omgedraaid, moet natuurlijk zijn Speech to text. Heb er net ff mee zitten stoeien..... het werkt veel belovend.

Bol schreef op 24.06.2024 om 16:32 uur

@hans34

Hallo Hans,

Onder MAGIX Hub / Mijn profiel / Buy Voucher kunt e.a. aanschaffen.

Zie: Hub Services (magix.com). Misschien wat voor u?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

hans34 schreef op 25.06.2024 om 15:27 uur

Hallo Rob,
Bedankt voor je info. Ik ben er bijna doorheen dus komt goed van pas.

Hans Lindeboom