Terug komend op mijn vroeger probleem MSVCR120 dll en VCRUNTIME 14dll

dadilon schreef op 10.10.2021 om 12:24 uur

Kreeg regelmatig terug deze melding en kon dan programma VdL 2020 premium niet meer verder werken, en de door U opgegeven oplossing Cache verwijderen werkte ook niet meer, werd dit beu en nam contact op met Microsoft .Deze hebben ,op na mijn toestemming, ongeveer 1 uur in mijn PC aan het rommelen geweest en nu zou alles opgelost moeten zijn.

Het was een volledig gratis interventie wat zoals U je kunt zien zijn zij op de hoogte van dit euvel.

Hopelijk kunnen meerdere hier van genieten.

Reacties

Bol schreef op 10.10.2021 om 15:47 uur

Hallo @dadilon,

Uw problemen duiden zeker op een Windows probleem, want MSVCR120.dll en VCRUNTIME14.dll zijn bestanden, die heel nauw samenhangen met de versies van Microsoft Visual C++ .

U hebt contact opgenomen met Microsoft en deze hebt het volgende bij gedaan: ‎Systeembestandscontrole . Klopt dit?

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 10.10.2021, 15:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dadilon schreef op 10.10.2021 om 18:36 uur

Nee volgens mij niet zij zijn in mijn programma's gegaan en hebben vooral in Microsoft visual C++ aan het keuzen geweest en nog anderen maar dat ging zo snel dat ik het niet kon volgen.

Bol schreef op 10.10.2021 om 18:46 uur

Hallo @dadilon,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling. Succes met het samenstellen van uw filmprojecten.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 10.10.2021, 18:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-