Tempo van de sporen verschilt na het exporteren

Chiq schreef op 03.02.2023 om 22:17 uur

Ik heb een muziekstuk van ongeveer 60 minuten, als ik het afspeel in het programma staat alles perfect. Als ik echter het bestand afspeel na de export loopt alles door elkaar en blijft er van mijn project quasi niets overeind.

Heeft iemand dit al voorgehad en kan dit worden opgelost?

Reacties

Bol schreef op 03.02.2023 om 23:23 uur

Hallo @Chiq,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

....Als ik echter het bestand afspeel na de export loopt alles door elkaar...

Ik herken uw probleem niet. Maar in welk Magix Muziek Maker versie werkt u en in welk bestandsformat exporteer u?

Wat u zou kunnen proberen is om de programma-instellingen te herstellen. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen herstellen.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Chiq schreef op 04.02.2023 om 10:22 uur
 

Helaas, het heeft niet mogen baten, ik gebruik MM 2023 Premium.

Ik had al een keer een bestand van 80 minuten geëxporteerd, zonder problemen en nu lukt het niet...

Is er een andere helpdesk buiten dit forum die ik kan raadplegen?

 

Bol schreef op 04.02.2023 om 10:53 uur

@Chiq

Hallo Hans,

Wat is de versienummer van uw MMM64 2023 premium?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 04.02.2023, 10:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-