Telkens opnieuw een scherm met vraag toestemming wijzigingen ja of nee

jmburgers schreef op 19.01.2021 om 19:31 uur

Heb Video de Luxe 2021 volledig ge-update maar bij elke opstart komt er een scherm met toestemming om wijzigingen aan te brengen op mijn PC. Waarom? Heb ik iets fout gedaan bij de update? Wie kan mij van advies dienen.

Reacties

mi-bo schreef op 19.01.2021 om 19:58 uur

@jmburgers

Beste JMBurgers.

Dit is een programmeer fout, en wordt binnen kort via een Download Patch gerepareerd.

Even vervelend ,maar gewoon weg klikken.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 19.01.2021 om 20:05 uur

@jmburgers

Hallo J.M. Burgers,

Dit is zeker een programma bug, maar misschien is dit voor u ook de oplossing. zie: https://www.magix.info/nl/forum/terugkerende-installationmanager-menu--1258291/

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jmburgers schreef op 21.01.2021 om 15:30 uur

Hallo Michel, dat was zeker vervelend maar bracht vooral onzekerheid.

Hallo Rob, door eerst mijn instellingen die ik aangevuld had, veilig gesteld, heb ik jou link gebruikt. Nu is alles oké.

Rob en Michel reuze bedankt voor jullie inzet.

Bol schreef op 21.01.2021 om 15:52 uur

@jmburgers

Hallo Jmburgers,

Het doet mij deugd om te lezen, doordat u het programma op zijn standaardwaarde terug te zetten en door een vinkje te zetten in het vakje "Dit bericht niet meer weergeven" en te klikken op "Later" het vervelende Installationmanager menu niet meer te zien krijgt. Dus mij link is nog steeds actueel en toe te passen.

Succes met het maken van filmprojecten,

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 21.01.2021 om 16:07 uur

@jmburgers

Beste Jmburgers,

Ik wens U veel succes met de gegeven oplossing

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael