Telefoonnummer Magix?

Edd schreef op 01.10.2020 om 13:03 uur

Goedendag, heeft Magix Support ook een telefoonnummer om contact op te nemen met de klantenservice? Ik ben namelijk niet tevreden over een product dat ik gekocht heb en ik zou graag een terugbetaling willen ontvangen.

Reacties

Bol schreef op 01.10.2020 om 14:20 uur

Hallo Ed,

Helaas, heb ik ook moeten constateren, dat Magix Nederland telefonisch slecht bereikbaar is. Dit zou weleens verband kunnen houden met het feit, dat per 27 maart 2020 Magix Nederland en Magix Support Nederland zijn opgeheven. Alles wordt nu rechtstreeks geregeld vanuit Magix Duitsland. Magix Support Nederland is overgenomen door alle andere Magix Support afdelingen

Maar goed, nu uw vraag over een teruggave.

U kunt uw geld binnen 14 dagen na de aankoopdatum terugvragen zonder opgaaf van rede door een email te sturen naar shop@magix.net met het verzoek op terugbetaling van uw aankoopbedrag. Dit wilt nog niet zeggen, dat u na deze 14 dagen van uw aankoop, deze niet kan laten ontbinden. U moet dan wel een goed onderbouwd een mailtje sturen naar: shop@magix.net en daarin duidelijk aangeven waarom u tot ontbinding van de aankoop wilt overgaan. Meestal wordt hier dan de coulance regel toegepast.

Zie de algemene voorwaarden: https://www.magix.com/nl/algemene-voorwaarden/

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 01.10.2020, 14:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hwoninck schreef op 23.12.2020 om 00:24 uur

Als ik een menu wil bewerken in video de luxe premium HD geanimeerd en ik wil muziek als achtergrond wijzigen dan laat hij in het sub menu waar de charters staan, Deze niet zien. Het beeld is dan zwart, met een afbeelding van het disc menu. Wel zie je als ik een chapter uitkies de omlijsting gedeeltelijk. Bij de vorige versie speelde dit probleem niet. Helaas zie ik niet hoe ik een foto hier kan plaatsen, om het te laten zien.

Hebben meer mensen dit probleem, en wat is de oplossing.

Alvast bedankt

Groet Henk

mi-bo schreef op 23.12.2020 om 10:35 uur

@hwoninck

Beste Henk.

ga naar:

klik op Pagina vormgeving blauwe pijl en U hoort de muziek afspelen die bij het menu hoort . wilt U een andere melodie, klik op de 3 streepjes en dan gaat dit scherm open.

maar eigen muziek is ook mogelijk

en als op video wordt geklikt is dit ook te veranderen

Hopend dat U iets heeft aan dit antwoord

Merry Xmas en een voorspoedig 2021

M.vr.gr

Michael

hwoninck schreef op 23.12.2020 om 12:40 uur

Ja, deze stappen heb ik ook gezet,

Maar werkt niet zoals het hoort.

Hier hoort hij de chapters weer te geven.

Als ik geen muziek toevoeg geeft hoj de chapters wel weer.

mi-bo schreef op 23.12.2020 om 12:56 uur

@hwoninck

Beste Co.

Wilt U zo vriendelijk zijn om een nieuwe Topic aan te maken onder video,dan kan ik het hier weg halen.

Dan kan daar advies worden gegeven.

Dan blijft het Forum overzichtelijk.

M.vg.gr

Michael