Reacties

Bol schreef op 24.11.2024 om 12:52 uur

@FJW

Hallo Fred,

Bedank👍 voor het aanmaken van uw eigenbijdrage.

Via een persoonlijk bericht heb ik u al een link gestuurd, hoe u e.a. kan verwezenlijken. Zie nogmaals deze link: https://www.magix.info/nl/forum/object-volgen-met-tekst--1341192/

Als deze uitleg voor u niet duidelijk genoeg is laat het mij gerust weten, dan zal ik trachten u daarmee verder te helpen.

Met vriendelijke groeten,

Rob(forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

FJW schreef op 26.11.2024 om 20:03 uur

Bedankt voor de uitleg maar ik kom er niet uit en wil er niet nog meer tijd insteken. In de Promo van Magix lijkt het simpel maar, zoals het vaak voorkomt, mis ik een stappenplan om je doel te bereiken.

Bol schreef op 26.11.2024 om 21:12 uur

@FJW

Hallo Fred,

Promo's zien er altijd net iets makelijker uit, dan dat ze zijn. Na wat studie en uitproberen krijgt u het ook zeker onder de knie. Maar u moet er wel wat tijd voor vrijmaken. Ik zal bekijken of ik nog voor en andere forumleden een nog duidelijker tutorial kan maken.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-