Tekst (ondertiteling) staan niet meer op de fragmenten

fernand-v schreef op 26.02.2022 om 18:25 uur

Geachte,

Ik vermoed dat ik deze voormiddag mijn bericht niet juist gestuurd heb vandaar dat ik het opnieuw doe.

Mijn film is gemonteerd. Ik heb Video DeLuxe 2016. Bij vele fragmenten heb ik een tekst gezet met info over dat fragment.

Dat doe ik bij al mijn filmen en nooit een probleem.

Vandaag bekijk ik de film, die ik juist klaar heb, nog eens voordat ik die ga branden. Wat is nu het probleem : ik zie de teksten niet meer bij het afspelen van de film. Nochtans als ik een fragment bekijk en ik tik op TITELS dan zie ik in het werkscherm wel de teksten nog staan.

Ik zal dus ergens iets foutief gedaan hebben maar wat ? Kan u me hierbij helpen aub zodat de teksten terug op de filmfragmenten verschijnen ?

Ik heb intussen al gekeken bij de info/manual van Magix maar hier vind ik de fout/oplossing niet.

Bedankt voor de hulp

Fernand Velghe

Reacties

mi-bo schreef op 26.02.2022 om 21:55 uur

@fernand-v

Beste Fernand

Niet wetend wat er verkeerd is gegaan bij U.

Misschien heeft U iets aan deze uitleg,

http://www.magix-photos.com/mpo05/30/C07/C07DB9E054AA11EA939056BD3E83933D.mp4

En ziet U misschien wat er verkeerd is gegaan bij U

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 26.02.2022 om 23:20 uur

@fernand-v

Hallo Fernand,

...Ik zie de teksten niet meer bij het afspelen van de film. Nochtans als ik een fragment bekijk en ik tik op TITELS dan zie ik in het werkscherm wel de teksten nog staan.....

Waarschijnlijk hebt u links de "M" van mute geactiveerd. Deactiveer "M" en tekst zou weer zichtbaar worden.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

fernand-v schreef op 27.02.2022 om 10:28 uur

Geachte,

het probleem is opgelost : stond inderdaad op Mute. Zeer bedankt voor de snelle hulp en oplossing

Fernand-v

Bol schreef op 27.02.2022 om 11:34 uur

@fernand-v

Hallo Fernand,

Het doet mij deugd om te lezen en te vernemen dat uw probleem is opgelost door de "M" aan de linkerzijde van uw tekst spoor te deactiveren. Succes met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.02.2022, 11:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 27.02.2022 om 12:00 uur

@fernand-v

Beste Fernand

Een positief bericht ,te lezen dat U weer verder kunt.

Vermoedelijk had U de " M" van de tekst lijn geactiveerd, ipv de "S"

door de " M " te deactiveren het probleem is opgelost

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL

Vriendelijke groet

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

Bol schreef op 27.02.2022 om 13:07 uur

@fernand-v

Hallo Fernand,

Misschien hebt u hier wat aan voor in de toekomst, als u weer een gelijkwaardig probleem tegenkomt.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.02.2022, 13:15, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

fernand-v schreef op 28.02.2022 om 09:35 uur

Geachte,

Bedankt voor de info.

Als ik uw antwoord lees met alle icoontjes erbij dan vermoed ik dat u een meer uitgebreide handleiding hebt van Magix ?

Groetjes,

Fernand-v

Bol schreef op 28.02.2022 om 22:57 uur

@fernand-v

Hallo Fernand,

De afbeeldingen, die ik heb geüpload naar het forum, zijn uit de handleiding van VDL 2022. Ik was even vergeten, dat u nog met VDL 2016 werkt. U kunt de handleiding voor VDL 2016 downloaden via Hulp / Handboek (PDF). Als u naar pagina 53 van deze handleiding gaat, dan kunt het volgende lezen bij Sporen.

Mijn excuses voor het ontstane misverstand.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

fernand-v schreef op 01.03.2022 om 13:02 uur

Geachte,

 

Bedankt voor de info

Met vriendelijke groeten

Fernand-v