Tekst en achtergrond kleur verandert na uploaden website

Katrien1980 schreef op 13.11.2017 om 10:24 uur

Hallo,

Ik werk met Magix Web Designer 10 Premium.

Ik heb mijn website opgemaakt in bepaalde kleuren qua tekst en achtergrond. Ben voortgegaan uit een template die beschikbaar was.
Nu zet ik mijn website online en mijn lettertype kleur is veel gedempter dan in mijn programma en mijn achtergrondkleur is helemaal anders. Is 1ste keer dat ik dit voorheb.

In mijn programma heb ik een blauw getinte achtergrond en op mijn site komt die in het grijs staan.

Wat doe ik verkeerd? Kan iemand me helpen?

Groetjes Katrien

 

Reacties

mi-bo schreef op 13.11.2017 om 11:21 uur

Katrien,

De eerste pagina van de website heeft een blauwe achtergrond.

Ga op de achtergrond staan van de index pagina, klik met rechter muis op de blauwe achtergrond, dan klikken op werkblad achtergrond,kopiëren Pasteboard Background.

Ga dan weer op de Index pagina staan, klik weer op blauwe achtergrond, en dan op werkblad achter grond, en dan staat er een optie Plak Pasteboard Backgrond op alle pagina's

en Uw vraag is beantwoord.

succes met het mooie MAGIX webdesigner pakket en maken van de mooie Website

 

Groeten

Michael

Katrien1980 schreef op 13.11.2017 om 13:45 uur

Bedankt Michael voor de snelle reactie.

Heb deze stappen gedaan en jammer genoeg krijg ik nog steeds de grijze/witte kleur op mijn website behouden.

Het rare is, dat wanneer ik een preview van mijn website doe via het programma ik dan wel de kleuren zie waarin ik mijn site opgemaakt heb. Maar bij het uploaden op het internet verandert dit dus in die grijze/wittere kleur als achtergrond en is mijn blauwe tekst ook van kleur veranderd... Op feitelijke site is mijn indexpagina grijs en de andere pagina's zijn nog bleker.

 

Strange..

mi-bo schreef op 13.11.2017 om 14:21 uur

Katrien,

Als er in een website veranderingen worden aangebracht.

ga naar hooft pagina, ( bij MAGIX index ).

Dan gaat U naar opslaan in ( de map waar de Webmail staat )

Dan naar exporteren die dient bij MAGIX account ( index ) te zijn.

Daarna gaat U pas naar publiceren.

voor U deze link aangemaakt http://www.mi-bo.nl

Groeten

Michael

Katrien1980 schreef op 14.11.2017 om 09:34 uur

Michael,

Dat doe ik steeds. Maar heb nog nooit voor gehad dat mijn kleuren veranderen.

Het is bij het publiceren van mijn website dat mijn kleuren veranderen. En dat snap ik niet.

Ik heb de achtergrondkleur al in een andere kleur gezet, opgeslaan, geëxporteerd en gepubliceerd en blijf die grijze achtergrond op mijn site hebben...

Groetjes Katrien

mi-bo schreef op 14.11.2017 om 13:47 uur

Katrien,

Heeft U een MAGIX Webhosting

Hieronder een kleine bijdrage

Groeten

Michael

Bol schreef op 14.11.2017 om 15:26 uur

Hallo Katrien,

Ik weet niet of uw probleem als is opgelost. Ik ben naar uw website gegaan en zie dat deze in de door uw gekozen kleur (Blauw) wordt weergegeven. zie afbeelding.

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-