nee de tekst in de werkbalken zoals links boven bestand bewerken effecten delen hulp en recht op de werkbalk ook diverse tabbladen deze teksten kan ik zonder loop niet lezen
ook dit werkt niet als ik % vergrootglas vergroot wordt alles wel groter maar dan verdwijnt er een gedeelte buiten beeld dus helaas, als ik beeldscherm vergroot gaat een gedeelte buiten scherm, ik zie geen oplossing oor mijn probleem. heb bijvoorbeeld wel grotere pictogrammen, maar als zoiets niet in het program is waar je de welkbalk mee kan vergroten, dan heb ik pech. nog even iets ik heb nog magix fotostory 2014 deluxe op cd deze heb ik weer geïnstalleerd en dan heb ik wel grotere tekst in de werkbalken, alleen werkt het programmat niet goed op windows 10 kreeg steeds fout melding en het programma loopt vast als ik de video kijk .
ga wat ander proberen bij jullie eerst diverse proef versies proberen voor ik wat ga kopen
Heeft U al eens met een externe vergrootglas gewerkt op standaard die U voor het scherm kunt plaatsen, die oudere mensen gebruiken om te borduren, maar dan een vierkante.
Die kunt U zelf plaatsen zoals U zelf wilt
Succes met het mooie MAGIX product MAGIX FotoStory.Easy
Het klopt, dat als u het vergrootglas gebruikt, gedeeltes van het scherm verdwijnt. Door met de muis te bewegen naar links, rechts, beneden of omhoog, dan kunt dat gedeelte wat u in beeld wilt zien weer in beeld brengen. Probeer eens uit.