Reacties

mi-bo schreef op 21.06.2022 om 19:13 uur

@Cennie-vanderHoek

Welkom Cennie als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruiker Forum

In het programma zelf niet , maar wel via Beeldscherm instellingen, zet dit eens op 175 %

vriendelijke groet

Michael

mi-bo schreef op 21.06.2022 om 19:21 uur

@Cennie-vanderHoek

Beste Cennie,

of is de bedoeling de tekst te vergroten

beeld is groter beter leesbaar

hier te vinden - of +

vriendelijke groet

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met woord verbetering

Cennie-vanderHoek schreef op 21.06.2022 om 19:29 uur

nee de tekst in de werkbalken zoals links boven bestand bewerken effecten delen hulp en recht op de werkbalk ook diverse tabbladen deze teksten kan ik zonder loop niet lezen

Cennie-vanderHoek schreef op 21.06.2022 om 19:33 uur

zie deze afbeelding wat ik bedoel met werkbalken aanpassen

Cennie-vanderHoek schreef op 21.06.2022 om 19:53 uur

nee zelf op 300 % nog te klein

mi-bo schreef op 21.06.2022 om 20:13 uur

@Cennie-vanderHoek

Beste Cennie.

U heeft niet MAGIX Video Easy, maar MAGIX FotoStory Easy

In MAGIX FotoStory Easy is dit helaas niet mogelijk zover mijn kennis gaat

vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 21.06.2022 om 23:31 uur

@Cennie-vanderHoek

Beste Cennie,

......kan ik de tekst in de werkbalken aanpassen, zodat dit voor slechtziende ook goed te lezen is......

Misschien is het vergrootglas iets voor u. Zie afbeelding.

Deze is gemakkelijk te gebruiken door slechtziende medemens.

  • Druk op de Windows-logotoets + Plus(+) om vergrootglas in te schakelen
  • Druk op de Windows-logotoets + Esc toets om vergrootglas uit te schakelen
  • Druk op de Windows-logotoets + Plus(+) om het beeldscherm stapsgewijs te vergroten
  • Druk op de Windows-logotoets + Plus(-) om het beeldscherm stapsgewijs te verkleinen

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Cennie-vanderHoek schreef op 22.06.2022 om 10:36 uur

ook dit werkt niet als ik % vergrootglas vergroot wordt alles wel groter maar dan verdwijnt er een gedeelte buiten beeld dus helaas, als ik beeldscherm vergroot gaat een gedeelte buiten scherm, ik zie geen oplossing oor mijn probleem. heb bijvoorbeeld wel grotere pictogrammen, maar als zoiets niet in het program is waar je de welkbalk mee kan vergroten, dan heb ik pech. nog even iets ik heb nog magix fotostory 2014 deluxe op cd deze heb ik weer geïnstalleerd en dan heb ik wel grotere tekst in de werkbalken, alleen werkt het programmat niet goed op windows 10 kreeg steeds fout melding en het programma loopt vast als ik de video kijk .

ga wat ander proberen bij jullie eerst diverse proef versies proberen voor ik wat ga kopen

met vriendelijk groet Cennie

mi-bo schreef op 22.06.2022 om 10:44 uur

@Cennie-vanderHoek

 

Beste Cennie.

Heeft U al eens met een externe vergrootglas gewerkt op standaard die U voor het scherm kunt plaatsen, die oudere mensen gebruiken om te borduren, maar dan een vierkante.

Die kunt U zelf plaatsen zoals U zelf wilt

Succes met het mooie MAGIX product MAGIX FotoStory.Easy

Vriendelijke groet

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

Bol schreef op 22.06.2022 om 10:58 uur

@Cennie-vanderHoek

Hallo Cennie,

Het klopt, dat als u het vergrootglas gebruikt, gedeeltes van het scherm verdwijnt. Door met de muis te bewegen naar links, rechts, beneden of omhoog, dan kunt dat gedeelte wat u in beeld wilt zien weer in beeld brengen. Probeer eens uit.

Met vriendelijk groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.06.2022, 11:00, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 22.06.2022 om 11:36 uur

@Cennie-vanderHoek

Hallo Cennie,

Hier twee willekeurige afbeeldingen zoals u ze in beeld kunt brengen.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.06.2022, 11:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 22.06.2022 om 12:32 uur

@Cennie-vanderHoek

Hallo Cennie,

Dit is door Koninklijk Visio op YouTube gezet. Zie eens dit filmpje.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-