Waarom zie ik niet welke scène ik al heb gebruikt in de test versie van video pro kwam er een rood vierkantje bij de scène of de muziek die je had gebruikt.
.....Waarom zie ik niet welke scène ik al heb gebruikt. in de test versie van video pro kwam er een rood vierkantje bij de scène of de muziek die je had gebruikt......
Het klopt dat er geen rood vierkantje staat bij de gemaakte takes. Deze komt wel te staan bij de complete film waarvan u takes hebt gemaakt.
Het maken van de takes in Pro X is niet gelijk aan Video deluxe 2021. U kunt deze niet met elkaar vergelijken.
Jammer maar bedankt , is wel een gevochten video de luxe 2021 had ik dat geweten had ik misschien wel naar een ander programma gekeken, dus een beetje op het verkeerde been gezet.
Ik heb het vermoeden, dat ik uw vraag verkeerd niet goed gelezen en begrepen heb. Ik dacht, dat u het over scènedetectie had, maar als ik u vraag nog eens goed lees, dan hebt u het over de clips, filmfragmenten. Als dat zo is dan moet er wel een rood vierkantje te zien zijn, wanneer u een clip c.q. filmfragment op de tijdlijn hebt gezet. zie afbeelding
....Waarom zie ik niet welke scène ik al heb gebruikt. In de testversie van video pro kwam er een rood vierkantje bij de scène of de muziek die je had gebruikt.....
Het woord Takes hebt mij op het verkeerde been gezet, maar goed dit probleempje is opgehelderd.
Maar, zoals ik het nu kan beoordelen, hebt u de volledige versie VDL 2021 aangekocht via het internet bij Magix. Alleen u ziet nu geen rode vierkantjes bij uw clips / filmfragment staan. Klopt dit? Dan kan dit weleens een windows 10 probleem zijn. Zeker weten doe ik dit niet.
Wanneer je een beeld naar de tijdlijn wil verplaatsen krijg je een venster die vraag of je dit beeld wil kopiëren. Wanneer je daar op klikt wordt dit beeld in een andere map aangemaakt en vanuit die map naar de tijdlijn geplaatst.
Dus in die map staan dan enkel de beelden die op de tijdlijn staan en daar zal een rood vierkantje bij staan, en niet in de oorspronkelijke map.
Daarom is het niet praktisch is om kopiëren aan te klikken omdat je dan geen overzicht hebt wat er al gebruikt is en wat niet tussen al opgenomen beelden.
Het doet mijn deugd om te zien / vernemen, dat uw probleem is opgelost, door de Map-opties / weergave / standaardinstellingen herstellen uit te voeren.
Heel veel succes met het samenstellen van uw films.
Hallo, nog even ten overvloede , ik denk dat ook de instellingen bij toets 'Y' en dan het tabblad 'MAP' de juiste bij het project behorende mappen moeten worden ingesteld. Ik heb verschillende projecten die regelmatig terug keren steeds m.b.v. de toets Y en dan de tab MAP de bij het project behorende mappen ingesteld. Ik moet dus wel steeds bij het wijzigen van project de Y toets bedienen en dan het tabblad Map aanklikken en daar de bij het project behorende mappen aanwijzen. Dit geeft ook orde in je harde schijf v.w.b. de verschillende projecten. Mvg Kees