Taakbalk menu start.

Leo-Kuppens schreef op 22.12.2021 om 20:17 uur

Beste,

Ik ben overgestapt naar Windows 11 en alles werkt prima ook Magix Video Deluxe Premium (21.01.111).

Maar ik heb een klein probleempje: waar is het pictogram van Magix Video Deluxe in mijn taakbalk menu start?

Bij Windows 10 stond er altijd een pictogram en nu een blanco wit rechthoekje.

Ik kan gewoon het programma starten met dit witte vlakje.

Kan mij iemand helpen de te herstellen, ik heb al van alles geprobeerd maar niets lukt.

De beste groeten fijne feestdagen en hou het gezond.

Leo

Reacties

mi-bo schreef op 22.12.2021 om 20:36 uur

@Leo-Kuppens

Beste Leo.

Als moderator kan ik U geen goed antwoord geven, daar ik nog geen Pc heb mrt Windows 11.

Blijf gezond, en fijne feestdagen in vooruitzicht en een Covid-19 (Omikron) vrij 2022 toegewenst.

M.vr.gr

Michael.

 

Bol schreef op 22.12.2021 om 22:56 uur

@Leo-Kuppens

Hallo Leo,

Uw probleem heb ik ook weleens in W10 gehad. In W10 is dit makkelijk op te lossen door het van de taakbalk los te maken.

  • Klik met rechtermuisknop op de snelkoppeling en kies van taakbalk losmaken.
  • Klik daarna weer met de rechtermuisknop op de snelkoppeling kies nu aan de taalbalk vastmaken.

Het lijkt mij dat deze procedure ook in W11 toegepast kan worden. Succes👍,

Fijne feestdagen en een voorspoedig 2022
Met vriendelijke groet,
Rob

Aanvulling op 22-12-2022 om 23:44uur

Misschien hebt u hier wat aan: De taakbalk aanpassen in Windows 11? Dit is hoe!

Laatst gewijzigd door Bol op 22.12.2021, 23:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Leo-Kuppens schreef op 23.12.2021 om 17:13 uur

Dag Bol,

Inderdaad Bol zo werkt het, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.

Maar goed het is opgelost.

Ik wens je nog Fijne feestdagen een een gezond 2022.

Dank en groeten.

Leo

Bol schreef op 23.12.2021 om 17:23 uur

@Leo-Kuppens,

Hallo Leo,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-