Reacties

Bol schreef op 22.01.2025 om 16:43 uur

@Kommer

Hallo Kommer,

....Ik dacht zelf aan Desktopcomputer met een i7-12700K en een MSI NVIDIA GeForce RTX 4060 videokaart....

Zelf denk ik dat dit meer dan voldoende moet zijn. Persoonlijk heb ik er ook altijd moeite mee om een Desktopcomputer met de juiste specificatie samen te stellen. Daarom laat ik mij altijd eerst goed adviseren door een gerenommeerde PC bouwer bij mij in de buurt.

Als u toch bezig ben, adviseer ik u om er ook een snelle interne SSD M.2 NVMe schijf te laten installeren. Zie: Waar let je op bij het kopen van een M.2 SSD? Ook adviseer ik u minimaal 32GB RAM geheugen er in te doen.

Succes met de aanschaf,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 22.01.2025 om 17:58 uur

@Kommer

Hallo Kommer,

Laat mij via het forum of via een persoonlijk bericht weten, wat voor desktop computerconfiguratie u hebt aangeschaft. Alvast bedankt 👍.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 22.01.2025, 17:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kommer schreef op 22.01.2025 om 19:42 uur

Ik wacht nog even met het aanschaffen van een nieuwe Desktop, wanneer ik een desktop heb aangeschaft laat ik het u weten.

Bedankt voor de info.