U schrijft over MAGIX Fotostory Deluxe 2018 heeft U hierbij ook een upgrade garantie anders is het niet mogelijk om na 365 dagen na aankoop een upgrade te doen.
Het programma draait wel goed alleen U kan geen update meer doen, m.a.w niet meer upgrade aanvinken.
Als U naar bestand ga, instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde , kan het probleem ook verholpen zijn
Misschien een optie,
Om van alle frustratie af te zijn, kunt U naar magix.com gaan dan fotostory, upgrade aan klikken en voor € 39,99 kunt U het laatste nieuwe pakket upgraden, dan wordt MAGIX PhotoStory Deluxe 2018 overschreven en heeft U met veel extra een volledig nieuw pakket MAGIX PhotoStory Deluxe 2019.
Wanneer u de melding krijgt, dat u het programma kan verlengen, zet een vinkje bij niet meer herinneren.
Ik heb het vermoeden, dat u het onderstaande bedoeld
Zelf had ik hier ook veel last van. Ik heb dit reeds bij Magix Support aangekaart, maar zij hebben er tot op heden nog geen afdoende verklaring / antwoord op. Dit fenomeen treed bij mij, omdat ik meerder Magix programma's op de PC heb staat, zoals Video deluxe 2019, Pro X10 en Photostory 2019. Als ik Pro X10 opstart kreeg ik steeds deze vervelende vraag. zie onderstaande afbeelding
Heeft u toevallig ook verschillende Magix programma's op je PC staan. Zo ja, welke zijn dat dan.
Groet,
Rob
Aanvulling op 2 januari 2019 om 16:40uur
Onderstaande melding kreeg wederom na herinstallatie van Pro X(10) vandaag.