Reacties

mi-bo schreef op 18.09.2016 om 21:36 uur

Hallo Ron,

 ten eerste welke versie van Xtreme Web Designer wordt er gebruikt, 

ten tweede en wat bedoel je precies met Swipen

gr

Michael

sovnor schreef op 19.09.2016 om 10:37 uur

Het betreft Web Designer 10 premium

Dit vind ik als ik supersite laten zoeken in de hulp funtie

Wat is nieuw in Magix

Single Page Supersites (alleen Premium)

Als u een heel kleine of toegespitste site heeft en u die toch wilt laten opvallen, zult u blij zijn met ons nieuwe concept van opgepepte eenpagina-sites!

In plaats van een website die traditioneel gepresenteerd wordt als afzonderlijke webpagina's, waar u op een link moet klikken om naar een andere pagina te gaan, kunt u nu de hele website presenteren als één soepel (horizontaal of verticaal) scrollend document, met de schuifbalk of swipen als navigatiemiddel. Of u presenteert de pagina's een voor een op de traditionele manier, maar met een van de nieuwe soepele paginaovergangen (zie onder), getriggerd door schuif- of swipe-gestures of klikken.

Mvg

Ron

mi-bo schreef op 19.09.2016 om 12:23 uur

Hallo Ron,
dit is iets meer duidelijkheid, ga als volgt naar acties, exportopties internet ,
dit geldt alleen voor de prem versie ( vanaf 10 ) het staat ook precies omschreven in de index onder super sites activeren, en de bezoeker ziet precies op de site wat de bedoeling is. het heeft geen effect op grote en uitgebreide internet sites.
ik had mijn info site http://www.magixwebdesigner.nl zo gemaakt maar vond het erg storend.
gr
Michael