Ik heb al vrij lang geen support vraag meer hoeven te stellen,
maar sinds kort heb ik een aantal bestaande en nieuwe programma's
van Magix geüpgraded.
Tot mijn verbazing lukt het totaal niet om met Magix Support of Klantenservice in contact te komen.
Via de support site kan je alleen via een geautomatiseerd FAQ een vraag stellen waarop dan
de meest voorkomende antwoorden worden getoond. Een nieuwe support vraag stellen,
suggereert dan je het 'oude' bekende support formulier te zien krijgt, maar niets is minder waar,
je komt dan weer in die FAQ systeem terecht waar je je vraag moet omschrijven, en waarop
het systeem geen antwoord weet. Helaas krijg je nooit de mogelijkheid om het FAQ systeem te
verlaten en een normaal formulier in te vullen. (zoals dat 'vroeger' wel ging)
Ik ben trouwens niet de enige klant die hier van geïrriteerd raakt, want op de 'klachtenpagina's'
op internet stikt het letterlijk van klachten over de onbereikbaarheid van Magix.
Als zoveel klanten van Magix hierover klagen, lijkt het mij dan ook noodzakelijk dat Magix
dit weer makkelijker en/of duidelijker maakt en er voor zorgt dat zodra de klant het FAQ systeem
heeft doorlopen en geen antwoord heeft gevonden, dat er dan het vertrouwde support formulier wordt getoond.
Ron Veenendaal