Stukjes video verdwijnt spontaan

Paul_Agerbeek schreef op 10.04.2023 om 17:14 uur

Ik heb het VOLGENDE probleem Met Video Pro X14 versie 20.0.3.181 (UDP3).
Ik plaats een aantal video's met green screen (Chroma Key) op elkaar wat tijdens het editen meestal ok gaat. Echter als ik het project gesaved heb en later weer inlaad is vaak één van de video's corrupt en laat deze 'helemaal' of 'gedeeltelijk' of 'stukjes' er uit niet zien. Ook als ik de video render dan blijft dit helaas ook zo. Enig oplossing is om het corrupte stuk te verwijderen en opnieuw in te laden en zelfs dat helpt regelmatig niet. Ik gebruik MP4 video formaat.

Reacties

Bol schreef op 10.04.2023 om 18:15 uur

@Paul_Agerbeek

Hallo Paul,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Ik plaats een aantal video's met green screen (Chroma Key) op elkaar wat tijdens het editen meestal ok gaat

Ik heb uw vraagstelling meerdere malen gelezen. Helaas, kan ik u niet volgen waar u mee bezig bent. U schrijft dat u meerdere MP4 videobestanden op elkaar legt. Is dit op één spoor of op meerdere sporen? Kunt u wat afbeeldingen uploaden naar het forum, zodat ik meer informatie en inzicht krijg wat u bedoelt.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 10.04.2023, 18:18, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Paul_Agerbeek schreef op 11.04.2023 om 19:08 uur

Hoi Rob,

Fijn dat je reageerd op mijn hulp vraag. In het filmpje kun je zien dat het beeld van het eerste Kylie filmpje op het onderste spoor na de poster van Kylie niet te zien is, wel zie je de drie dansende meisje maar ook de disco bal zie je niet.
Verderop zie je  in het tweede filmpje op het zelfde spoor Kylie wel en ook de dansende meisjes maar  geen disco bal deze komt vlak voor het eind wel in zicht . Aan het eind van het derde filmpje zie je wel weer even de disco bal met Kylie en de meiden erachter zoals het hoort.
Lijkt wel of Magix niet alle frames van de filmpjes inlaad?!

Helaas lukt het uploaden van een filmpje niet (maar 471 kB). Dus dan maar printscreens (of als het werkt de link naar de video).

De disco achtergrond heb ik kunnen corrigeren door rechtermuisknop > "Create (new) frame table" te kiezen. Echter het eerste Kylie filmpje blijft niet zichtbaar.

 

Link naar video: https://1drv.ms/v/s!AuqwcJD5MYWCjsQKzG9Khz_Y3z70jA?e=zKkigK