Reacties

RiViS schreef op 31.10.2012 om 17:07 uur

Zoek het stukje film op in de Mediapool (tabblad Media en dan onder Computer of onder Mijn Media/Mijn Video's) en sleep het met de muis naar de tijdlijn.

groet,

Rijk

RiViS schreef op 05.11.2012 om 19:41 uur

Kan je daar ook stukjes afdoen?

Dat kan met de functie Knippen, in de Help functie staat beschreven hoe dat moet.

groet,

Rijk

Willytje65 schreef op 06.11.2012 om 09:43 uur

Dank je wel voor de uitleg, zal het eens proberen

RiViS schreef op 15.11.2012 om 22:00 uur

Je programma is al vrij oud, dat maakt het een beetje lastig om een goed advies te geven. Misschien zou je eens moeten proberen om het Quick time filmpje om te zetten naar b.v. mpeg2. Er zijn wel gratis converters, even in Google zoeken met bv "free converter Quicktime to mpeg2" of zo iets, dan krijg je e.e.a.te zien.

Laat hier even weten of dat heeft gewerkt.

groet,

Rijk

Willytje65 schreef op 18.11.2012 om 11:00 uur

Langs een andere weg is het nu eindelijk gelukt, , ik heb het bewuste filmpje van 1 minuut opnieuw geimporteerd op de pc,

(via Picasa) via Magix fotomanager lukt dat niet goed, ik zie alleen pictogrammen en geen miniaturen, en kan ook de foto's niet goed plaatsen.

Als ik dan het filmpje in Foto's op cd en dvd ophaalde leek alles ok, maar toen ik het naar de tijd sleepte waren alleen de beelden, maar het geluid was nu niet mee, maar na nog tweemaal opnieuw naar de tijdlijn te slepen is het toch gelukt.

toch bedankt voor uw raadgevingen