storyboard bevatten onderaan de foto's veel te veel informatie.

rudy-v8366 schreef op 27.02.2024 om 14:09 uur

De foto's in mijn storyboard bevatten onderaan de foto's veel te veel informatie. De lay-out in de demofilms ziet er veel eenvoudiger uit. Hoe krijg ik deze onnodige informatie weg?

Reacties

Bol schreef op 27.02.2024 om 15:14 uur

@rudy-v8366

Hallo Rudy,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

Wat bedoelt u precies met de foto's op mijn storyboard bevatten onderaan de foto's veel te veel informatie. Als u de onderstaande informatie bedoeld, dit is correct?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

rudy-v8366 schreef op 27.02.2024 om 16:51 uur

Inderdaad Rob. Zo ziet het er ook bij mij uit. Maar op het demofilmpje ziet het er beter, eenvoudiger uit. Tja, ik wil er een screenshot bijvoegen, maar dat lukt hier blijkbaar niet. Bij jou wel! Hoe doe je dat?

 

Bol schreef op 27.02.2024 om 18:38 uur

@rudy-v8366

Hallo Rudy,

Klik op blauwe rondje met pijl en u kunt een afbeelding of een filmpje uploaden

Ik zie uw afbeelding wel verschijnen, wat u bedoelt met: "Maar op het demofilmpje ziet het er beter, eenvoudiger uit."

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 27.02.2024, 19:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

rudy-v8366 schreef op 27.02.2024 om 20:36 uur

Jammer dat er geen persoonlijk contact mogelijk is Rob, want ik vind iets doorsturen via het forum heel omslachtig. Bvb een printscreen op Word lukt ook niet en rechtstreeks plakken ook niet.