Dat is wel langer dan gebruikelijk, wellicht zijn er problemen. Toch is volgens mij de enige "oplossing": geduldig wachten en af en toe proberen (ongeduldig wachten duurt langer, lijkt het).
Ik heb een klacht ingediend maar daar is tot dusver alleen het standaardantwoord op gekomen. Ik kan overigens als beheerder wel gewoon foto's in de albums plaatsen.
Hallo Allemaal, ik heb net MAGIX Online Wereld geopend, gezien ik met Win 10 werkt oké op Flash gegeven, en het werkt bij mij, misschien gisteren Dag van de Arbeid wat groot gevierd wordt in Duitsland, ergens een storing
Ik heb ook W10 en de Flashplayer is uptodate. Het gaat niet over het werkgedeelte (M. Online Wereld), maar over de bezoekerskant, dus het url-adres. Kon u dat gewoon bereiken Opa Mike?
Het is geen privésite, ik beheer die voor een vereniging, ongeveer 25.000 foto's en video's, meer dan 300.000 bezoekers. Werk er dagelijks aan.
Van de vaste bezoekers krijg ik nog steeds te horen dat ook zij de site niet kunnen bereiken en als ze lang genoeg wachten die mededeling krijgen dat er onderhoud gepleegd wordt.
Vind dat het te lang heeft geduurd mijn klanten klagen😟😟😟
Ja het heeft langer geduurd dan gebruikelijk, dat vindt denk ik iedereen te lang, inclusief Magix zelf vermoed ik zo. Hopelijk blijft het hier voorlopig bij. Zullen we dit dan nu maar sluiten?
Kan ik hier ook kwijt dat ik al 4 weken mijn mpeg niet kan activeren ondanks al mijn meldingen bij Magix nog niet opgelost. Jammer dat MAGIX zo'n slechte ondersteuning bied.
Kan ik hier ook kwijt dat ik al 4 weken mijn mpeg niet kan activeren ondanks al mijn meldingen bij Magix nog niet opgelost. Jammer dat MAGIX zo'n slechte ondersteuning bied.
Ja dat kan,Ton, open er wel even een nieuw topic voor, of, als je het op dit forum al eerder had gemeld: schrijf er daar opnieuw over. Misschien dat een van de mede-gebruikers je op weg kan helpen. Over de ondersteuning van Magix gaan wij hier niet: hier reageren hoofdzakelijk mede-gebruikers van de Magix software.