Stopzetten abonnement

Freek-vanToor schreef op 31.07.2021 om 22:31 uur

Ik heb een abonnement voor Sony Vegas. Dit wordt maandelijks afgeschreven. Ik wil dit abonnement stopzetten, maar kan nergens vinden hoe en waar ik dit moet doen. Het enige wat ik kan vinden is dat dit schriftelijk zou kunnen, maar volgens mij gaat dit niet om mijn abonnement. Kunnen jullie mij helpen?

 

Alvast bedankt!

Reacties

Bol schreef op 31.07.2021 om 22:57 uur

@Freek-vanToor

Hallo Freek,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

U kunt beter uw vraagstellen op het Vegas Forum: [klik hier]. Om u toch van dienst te zijn en u op weg te helpen. Zie deze link: https://www.vegascreativesoftware.info/us/support/article/cancellation-365-contract--709/

Succes,
Rob
Forum Moderator / forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 31.07.2021, 22:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 01.08.2021 om 00:06 uur

@Freek-vanToor

Beste Freek.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

U heeft een contract afgesloten voor 365 dagen,een maand voor het aflopen van het contract na 365 dagen kunt U dit schriftelijk opzeggen,hier bent U mee akkoord gegaan.

m.a.w U zult altijd voor opzegging 12 maanden moeten betalen.

Dit is te regelen via infoservice@magix.net.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Freek-vanToor schreef op 02.08.2021 om 12:26 uur

Bedankt voor jullie reactie! Ik heb geen contract lopen voor een jaar, maar een maandelijks contract. Ik vind het ronduit bizar dat dit zo lastig is om stop te zetten. Dit zou anno 2021 toch niet meer moeten mogen?

mi-bo schreef op 02.08.2021 om 12:43 uur

@Freek-vanToor

Beste Freek,

dit is het contract wat U heeft afgesloten, dit is voor 12 maanden

misschien heeft U dit gemist.

Maar zoals het hier omschreven staat kunt U contact opnemen met infoservice@magix.net

binnen kort komt wel versie 19 uit en als het goed is dit uploaden.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Freek-vanToor schreef op 02.08.2021 om 12:46 uur

Hallo Michael,

Bedankt voor je bericht. Ik heb inderdaad op die site een abonnement afgesloten maar dan 1 maand, maandelijkse betaling. Ik heb hier heel bewust voor gekozen, omdat ik het abonnement maar 2/3 maanden nodig zou hebben. Ik heb inderdaad al gemaild naar de service, maar tot nu toe alleen nog een automatisch gegenereerd antwoord. Dus hopelijk krijg ik snel reactie!

Bol schreef op 02.08.2021 om 12:52 uur

@Freek-vanToor

Hallo Freek,

Een aanvulling op een eerder gegeven antwoord.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Freek-vanToor schreef op 02.08.2021 om 12:53 uur

Bedankt!

mi-bo schreef op 02.08.2021 om 14:05 uur

@Freek-vanToor

Beste Freek.

Er zijn 3 contracten,

Niet wetend welke U heeft,

maar zover ik het kunnen begrijpen is dit een 12 maanden contract

en dit een maand contract

Als U de laatste heeft zou het betekenen zoals Uw gedachten is dat het per maand op te zeggen is

Dan naar infoservice@magix.net een mail met Uw betaling contract

Sc6

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 02.08.2021 om 14:34 uur

@Freek-vanToor

Beste Freek,

Om zeker te weten hoe het precies zit contact gezocht voor U via Duitsland.

Als U optie 3 heeft kunt U per maand het contract opzeggen, via infoservice@magix.net

heeft U optie 2 dan is dit pas mogelijk na betaling van 12 maanden

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael