standaard in- en outro animaties

Jozo schreef op 20.05.2020 om 10:50 uur

Hoewel ik in het algemeen eigen intro's maak, dacht ik voor een stamboomfilm aan het gebruik van een basic in- en outro "space-exploration". Ik heb hem dus naar de timeline gehaald, maar Lorem Ipsum blijft staan. Als ik de T druk van Titel, krijg ik de mogelijkheid er een titel overheen te zetten maar weghalen is niet mogelijk.

Wie heeft de gouden tip?

Reacties

mi-bo schreef op 20.05.2020 om 11:13 uur

@Jozo

Beste Jos.

De intro en outro heeft 3 of vier lijn in een daarvan staat " Lorum Ipsum " activeer dit en U kunt Een eigen tekst erin zetten.

Met vriendelijke groet,

Michael

mi-bo schreef op 20.05.2020 om 11:23 uur

@Jozo

Beste Jos,

hier een PNG,

, wat geel is staat het woord intro, activeer dit en kan de tekst veranderd worden

Sc6

Michael

Jozo schreef op 20.05.2020 om 11:24 uur

Hij heeft er maar een, Micahel

Jozo schreef op 20.05.2020 om 11:28 uur

Hierbij een screenshot, dus die dingen zijn zinloos want dan heb je er niets aan

mi-bo schreef op 20.05.2020 om 12:07 uur

@Jozo

Beste Jos.

kijk even naar de demo

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7501383/

ook

en

Sc6

Michael

Bol schreef op 20.05.2020 om 15:48 uur

Hallo Jos,

Zoals ik het nu ziet, hebt u het bestand 2017_Intro_30.wmv gekopieerd vanuit de map ShopManager. U hebt daarna het muziekstukje dehumanize_normal.mxcogg erondergezet.

Het klopt wat u schrijft. U kunt er wel een tekst over Lorum Ipsum heen zetten, maar deze kunt u niet weghalen, omdat deze reeds geïntegreerd is in het WMV bestand.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.05.2020, 16:16, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jozo schreef op 20.05.2020 om 16:19 uur

Hallo, mij is zojuist gebleken dat de mogelijkheid er wel is. Je kunt het bestand alleen niet stand-alone gebruiken maar er moet een filmpje op de tijdlijn staan. Als er een film op de tijdlijn staat en je importeert dan, dan krijg je vervolgens een tekstbalk op je tijdlijn met Lorum Ipsum erop. Die kan je verwijderen en je eigen tekst schrijven. Als je dat gedaan hebt en je wilt het betreffende filmpje niet gebruiken kan je dat filmpje weer verwijderen.

Desondanks bedankt voor het meedenken

Bol schreef op 20.05.2020 om 16:26 uur

Hallo Jos,

Klopt helemaal wat u hierboven schrijft. U kunt wel de intro's en outro's ontkoppelen, zodat u zelf nog e.a. aan toe kan voegen / knutselen. Dit doe ik zelf ook veelvuldig.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 20.05.2020 om 16:35 uur

@Jozo

Beste Jos.

Fijn te zien dat Ik U heb kunnen overtuigen met het gemaakte filmpje dat Uw oproep is beantwoord (gouden tip )om 12.07 uur. En dit als oplossing door U is aangevinkt.

De intro die U wil gebruiken is een koop product (dan eigendom )en altijd met alle MAGIX programma's te gebruiken .

Veel succes met het afmixen van De Fam stamboom film.

Met vriendelijke groet,

Michael