Sporenvenster verschijnt niet na opstarten.

Cees-vanRijn schreef op 12.04.2024 om 18:00 uur

Goede avond,

Zojuist video de Luxe 2024 geinstalleerd. Programma gestart, echter het sporenvenster verschijnt niet. Ook niet als ik een reset van de vensterindeling (F9) kies.

 

Mvg,
Cees

Reacties

Bol schreef op 12.04.2024 om 18:33 uur

@Cees-vanRijn

Hallo Cees,

Hebt u het programma al een op de standaardwaarde teruggezet.

Zo niet, ga dan eens naar: Bestand / instellingen / programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Cees-vanRijn schreef op 12.04.2024 om 18:36 uur

Hallo Rob, Het werkt inmiddels. Ik heb nog een andere vraag. Bij Magix Hub kan ik text naar spraak omzetten. Als ik Magix HUB selecteer, moet ik eerst inloggen. Waar kan ik dat doen?
mvg,
Cees

 

Bol schreef op 12.04.2024 om 22:43 uur

@Cees-vanRijn

Hallo Cees,

Hebt u de Video Deluxe 2024 als koopversie of als Video Deluxe 365 (abonnement) aangeschaft? Als u de koopversie hebt aangeschaft, dan hebt u geen toegang tot de 1,5 miljoen Storyblocks content (video & muziek) en Text-to-Speach. Zie afbeelding

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Cees-vanRijn schreef op 12.04.2024 om 22:50 uur

Hallo Rob,

 

IK heb Video Deluxe 2024 als koopversie en zie in je bericht dat ik inderdaad geen toegang heb tot 1,5 miljoen Storyblocks content (video & muziek) en Text-to-Speach.

Helaas, is wel misleidend in de marketingmail. In de mail zeggen ze dan niet dat je video deluxe 365 moeten kopen via een abonnement. Mogelijk dat ik in de toekomst wel op een abonnement neem op video deluxe 365.

Dank je wel voor de uitleg.

mvg,

Cees

Bol schreef op 12.04.2024 om 23:06 uur

@Cees-vanRijn

Hallo Cees,

Omdat dit forum los staat van Magix Support hebben wij als moderators geen enkele inspraak op de marketingmails die rondgestuurd worden. U zou uw ongenoegen kenbaar kunnen maken aan Magix Duitsland door een mailtje te sturen naar infoservice@magix.net

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Cees-vanRijn schreef op 12.04.2024 om 23:09 uur

Goede avond Rob,

Ik begrijp dat het forum losstaat van de marketingmails. Bedankt voor de tip. Ik ga zeker een mail sturen naar Magix.

mvg,

Cees