Splitting output for inears

Rey-Regura schreef op 11.02.2021 om 16:16 uur

Hi,

For serval months i bought the basic magix samplitude music DAW to record drum and percussion at home. It's a really great multitrack recording DAW.

I am using the Tascam 16x08 as my audio interface wich has 8 outputs. My friend used my interface with his DAW(logic) and could easely provide 8 inear mixing seperatly for all the musicans(live). Each of them had their own mix.

How can i do this with magix samplitude music? I searched for it in the playback options but could not find anything. Even in my settings panel of my tascam i can not split my outputs.

_______________________________________________________________________________________________________

Goedemiddag,

Sinds een paar maanden gebruik ik de basis versie van de Magix Samplitude Music DAW voor mijn drum en percussie opnames thuis. Ik ben erg tevreden over deze multitrack opname die deze DAW biedt.

Voor mijn opnames gebruik ik de Tacam 16x08 als interface. Echter lukt het mij niet om voor een live optreden de outputs te controleren en aparte mix uit te sturen. Een vriend van mij heeft het live uitgeprobeerd en kan vanuit Logic wel deze outputs splitten en aparte mix uit sturen per muzikant/zanger. Mijn vraag is: hoe kan ik mijn outputs splitsen vanuit deze DAW? In de settings van de Tascam is deze optie niet mogelijk en wordt ik verwezen naar de DAW. Ik heb/gebruik trouwens de versie muziekproductie.

Reacties

Bol schreef op 11.02.2021 om 16:32 uur

@Rey-Regura

Hallo Rey,

Welkom op het Nederlands forum voor en door Magix gebruikers. Dit forum staat geheel los van Magix Support.

U kunt uw vraag beter gelijk stellen aan: Magix Support . U moet er wel rekening mee houden, dat het 5 á 7 werkdagen kan duren voordat u een antwoord krijgt. U zou het ook eens kunnen navragen bij BAX Music

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. verbeteringen en naam correctie

Laatst gewijzigd door Bol op 11.02.2021, 16:52, in totaal 5 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-