speellijsten ziet hij niet

Gerard-Boot schreef op 01.08.2024 om 14:00 uur

Music maker 15. ivm windows 11 heb ik vanmorgen aangeschaft Music maker 2025 en MP3 de luxe 19. Geinstalleerd.
Ik wil nu op mijn externe schijf de afspeellijst opzoeken. De map ziet hij maar de daarin gemaakte afspeellijsten ziet hij niet.
Wie wil mij helpen en even bellen op nummer (verwijderd door Moderator)

Reacties

Bol schreef op 01.08.2024 om 15:34 uur

@Gerard-Boot

Hallo Gerard,

Zelf heb ik MP3 Deluxe 19 niet, wel Magix Music Maker 2025. Voor zover ik het hiervandaan kan beoordelen is MP3 Deluxe 19 niet Windows 11 compatibel. U kunt het beste deze vraag stellen aan Magix Support. Stuur een mailtje naar infoservice@magix.net

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 02.08.2024, 11:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 02.08.2024 om 11:47 uur

@Gerard-Boot

Hallo Gerard,

Zojuist heb ik tijdelijk voor u MP3 Deluxe 19 geïnstalleerd. Zoals ik al verwachten ziet MMM2025 wel de Afspeellijsten map, maar geeft de gemaakte afspeellijst rob 1 lijst.mxpl niet weer. De *.mxpl extensie wordt door MMM2025 niet ondersteund.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 02.08.2024, 11:49, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerard-Boot schreef op 02.08.2024 om 23:02 uur

Wel jammer want de MP3 de luxe 17 doet dat wel. Dat betekend dat al mijn 1502 speellijsten niet meer kan gebruiken. Is dat echt de bedoeling geweest van Magix ?? Is daar geen conversie voor mogelijk ??

Als ik dat geweten had had ik dit pakket niet aangekocht.

SP. schreef op 02.08.2024 om 23:09 uur

@Gerard-Boot Waarom wil je een MP3 Deluxe-afspeellijst openen in Music Maker?

 

Why do you want to open an MP3 Deluxe playlist in Music Maker?

Bol schreef op 03.08.2024 om 11:54 uur

@Gerard-Boot

Hallo Gerard,

Mijn vraag is niet waarom u MP3 Deluxe-afspeellijsten wit openen in MMM2025. U schrijft, dat de gemaakte afspeellijsten met MP3 Deluxe 17 wel geopend kan worden in MMM 2015, maar de gemaakte afspeellijsten met MP3 Deluxe 19 niet.

De vraag die ik graag van u beantwoord zie, kunt u de gemaakte afspeellijsten met MP3 Deluxe 17 wel openen in MP3 Deluxe 19?

Bestanden met een MP3 extensie wordt wel degelijk door MMM2025 ondersteund.

Een lijst met de extensie *.mxpl is een database, maar deze bevatten geen fysieke bestanden, alleen maar verwijzingen.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Aanvulling op: 03-08-2024 om13:45 uur

.....Music maker 15. i.v.m. Windows 11 heb ik vanmorgen aangeschaft Music maker 2025 en MP3 de luxe 19 en geïnstalleerd.....

Wat is Music maker 15 voor een programma? Dit is volgens mij geen Music Maker 2015

Laatst gewijzigd door Bol op 03.08.2024, 13:45, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 04.08.2024 om 13:14 uur

@Gerard-Boot

Hallo Gerard,

In een persoonlijk bericht aan mij schrijft u: "Ja in de mp3 maker 15 leest deze de *.mxpl bestanden moeiteloos in. Ik zie, dat MP3 Deluxe 19 wel de *.mxpl bestanden ondersteunt."

Hierbij is voor mij het mysterie opgelost dat Music maker 15 waarover u het hebt geen Music Maker 15 of 2015 is, maar MP3 maker 15 uit 2009 (15 jaar oud) is.

U schrijft ook: "Wel jammer, want de MP3 Deluxe 17 doet dat wel. Dat betekent dus, dat al mijn 1502 speellijsten niet meer kan gebruiken" 

Zoals ik reeds eerder heb opgemerkt, kunt u de *.mxpl afspeellijsten niet inlezen in via Magix Music Maker 2025. Maar dit moet wel mogelijk zijn in MP3 Deluxe 19. Hebt u al eens geprobeerd om de uw afspeellijsten *.mxpl standaard te openen het programma MP3 Deluxe 19?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Aanvulling op 04-08-2024 om 13:42 uur

  • klik met de rechtermuisknop op bv. Nieuwe lijst.mxpl
  • klik dan op Open met...
  • als u MAGIX MP3 deluxe19 ziet klik hier op, ziet u deze niet klik op Kies een ander app
  • scroll naar beneden en kies dan Een app op uw pc kiezen
  • Ga naar:
  • klik dan op Altijd. Hiermee bevestig u dat u *.MXPL altijd geopend moet worden met MAGIX MP3 deluxe19

Laatst gewijzigd door Bol op 04.08.2024, 13:44, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-