soundpools opslaan op mijn computer

Adriana-Jansen schreef op 15.05.2021 om 15:30 uur

Ik heb een laptop met daarop Windows 10, en een versie van Musicmaker. Het is Musicmaker versie 64 bit, 29.0.5.32.

Ik signaleer dat, als er een update wordt uitgevoerd, het programma automatisch de soundpools opslaat in een bestandsmap.

Elke keer wordt er een aparte map voor aangemaakt. Daardoor is niet goed meer te zien waar de diverse soundpools staan, nog los van het feit dat er daardoor niet goed mee te werken is.

Dit is een andere bestandsmap dan die ik gebruikt heb bij het installeren van het programma. Bij het installeren heb ik gebruik gemaakt van een map op mijn harde schijf – de D schijf > D:\Muziek\MusicMaker. De soundpools staan in D:\Muziek\MusicMaker\Soundpools

Mijn vraag is: hoe kan ik invloed uit oefenen op het opslaan van de soundpools op mijn laptop? Wat moet ik dan doen?

Ik wil namelijk alle soundpools in één bestandsmap op mijn laptop hebben staan.

Reacties

Bol schreef op 15.05.2021 om 16:01 uur

@Adriana-Jansen

Hallo Adriana,

De laatste versie van Music Maker is: 29.0.6.38. Maar dit terzijde. Als er update is uitgevoerd, dan wordt de map soundpools weer automatisch aangemaakt.

U kunt achteraf uw eigen soundpoolmap weer aangeven.

  • Ga naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen (sneltoets "P")
  • Klik op het tabblad Directory's
  • Klik op op het mapje rechts van Soundpool
  • Nu kunt nu uw soundpool map aangeven

Succes Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.05.2021, 16:04, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-