Soundpools music maker 17

Pascalmagix schreef op 05.03.2013 om 01:08 uur

Na music maker opnieuw geinstalleerd te hebben (om te weten of het hieraan lag) mis ik nog steeds de meeste loops/soundpool Ik heb alleen Chillout Vol. 5  DanceElectro Vol. 9  HipHop Vol. 12  RockAlternative Vol. 3 en TechnoTrance Vol. 13.

Terwijl er links in mijn sounpools bij stijlen, 16 mappen staan. (deze deden het eens wel!)  Klik ik op een sound met rechts, om te kijken waar deze dan zou moeten staan, krijg ik:  ERROR converting items to an ITEMIDLIST. ) In alle magix mappen die op mijn pc staan, staan in iedergeval de bonodigde pooltjes NIET!

Hoe kunnen deze mappen zomaar verdwijnen en na herinstallatie ook nooit meer terugkomen?

(Nu heb ik hier al vaker gelezen dat mensen magix na een tijdje niet meer optimaal kunnen gebruiken door een soortgelijk gebeuren.) Maar zoiets mag natuurlijk niet gebeuren! Men betaald immers netjes voor het product.

Reacties

RiViS schreef op 05.03.2013 om 18:55 uur

Hallo Pascal,

Als het een downloadversie is zul je wellicht nog aanvullende bestanden moeten downloaden via Hulp/ Gratis download.

Installeer je vanaf dvd, heb je dan wel in het begin voor de Volledige Installatie gekozen?

groet,

Rijk

Pascalmagix schreef op 06.03.2013 om 00:39 uur

Hallo Rijk,

 

Bedankt voor je antwoord. Ik heb in het begin voor volledige installatie gekozen. Heb inmiddels het een ander terug via een eerdere versie (15). Nu is alleen het probleem dat sommige stijlen/loops er dubbel instaan. Hoe kun je deze verwijderen?

(toevoegen kan wel maar verwijderen niet) Misschien weet u daar iets op?

Groeten, Pascal

RiViS schreef op 07.03.2013 om 21:25 uur

Hallo Pascal,

Misschien werkt dit: Je zou via de Windows Verkenner kunnen kijken of de loops daar ook dubbel staan.

Rechtsklik op een willekeurige loop en kies voor "Dit bestand in de Verkenner weergeven" (ik weet niet of dat in MM17 ook zo kan, ik heb die versie niet), of kies voor Eigenschappen, dan kun je het pad ook wel vinden.

Als ze inderdaad dubbel in de Verkenner staan kun je de overtollige daar verwijderen.

groet,

Rijk