Reacties

Bol schreef op 02.05.2020 om 15:33 uur

Hallo Jayden,

Welkom op het forum voor en door MAGIX gebruikers.

Klopt, als ik op kopen klik, gebeurd er bij mij ook niets. Wij als forumleden kunnen voor u dit probleem niet oplossen. U moet hiervoor contact opnemen met Magix Support. https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.05.2020, 15:35, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 02.05.2020 om 15:58 uur

@Jayden-T

Beste Jayden,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als U op de soundpool klikt om het af te luisteren wordt het afgespeeld,

klik ( dubbel klik linkermuis )er nog een keer op .

en dan ziet U dit,

en

Waarom het bij U niet mogelijk is , kan ik U van hieruit niet vertellen, maar het is wel mogelijk.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator ).

Bol schreef op 02.05.2020 om 17:37 uur

Hallo Jayden,

Bij wat speurwerk ben ik erachter gekomen, waarom bij het klikken op "kopen" in de Store niet werd gereageerd. Ik heb dit kunnen oplossen door uit te loggen bij Magix. Nadat ik mij weer had aangemeld, kon ik weer klikken op "kopen" in de Store.

Succes,

Rob (Moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-