songmaker

mammalou schreef op 01.07.2009 om 21:22 uur
Ik heb de Trial versie van Musicmaker 15 gedownload maar die begint al met de melding dat er geen demo beschikbaar is.
Ook de Wizzard/Songmaker geeft een melding dat er geen stijlen beschikbaar zijn en wordt niet gestart. Blijkbaar kan ik wel tegen betaling stijlen downloaden maar er zal toch wel een manier zijn om even een paar demostijlen in de soundpool te krijgen?
Zonder stijlen kan er niets worden uitgeprobeerd en dat lijkt me wel de bedoeling van een trial. Zie ik iets over het hoofd?

Reacties

Abcd schreef op 10.08.2009 om 14:28 uur
Je moet de styles downloaden (gratis): open Music Maker en da via Hulp > sound & synthesizer downloaden. Hier moet je ALLE paketten downloaden en ALLE paketten installeren. Dan Music Maker opniew starten. Als er nog steeds geen styles zijn, moet je de styles importeren: verlaat de easy mode. Dan zie je een "styles toevoegen" of zo iets in de soundpool-sectie. druk op deze knop. dan moet je via programs > MAGIX > Music Maker > Basics15, deze Basics15-folder selecteren. Vandaf dat moment worden de styles geimporteerd en je kunt ze gebruiken.
mammalou schreef op 23.06.2021 om 14:11 uur

@Abcd

Na bijna 12 jaar alsnog hartelijk bedankt voor je reactie 😂😂!

Ik had destijds geen melding gekregen dat er een reactie was en zie het toevallig nu pas!

Fijne dag,

Lou